Wat deed Gaviria eigenlijk? Gewoon in het wiel en niet eens moeite om te sprinten? Toch een rare kerel ze. Oké, hij is nog zesde maar kon evengoed top drie gereden hebben. Ik heb natuurlijk Milan niet en als ge hem niet hebt, maakt ge al geen schijn van kans voor hoog te eindigen. Zal content zijn met top 1k
Wat een kanon is die Milan 😮. Kan niks aan gedaan worden, hij komt pas in beeld terwijl Dainese en Mathews al naast elkaar zitten. Risico gepakt als laatste transfer, maar als hij nu nog de bergen overleeft was hij zeker de best mogelijke transfer.
Meeus wordt overal onderschat, dieje jongen is echt wreed snel, valt alleen wat teveel. Thijsen moet nog bewijzen hoe hij de heuvels verteerd, maar pure snelheid zie ik hem zeker gelijk tred houden met Milan. Als Groves en Pedersen niet ziek uitvielen ben ik niet zo zeker dat Milan hier de puntentrui zou gaan winnen eerlijk gezegd, hoeveel indruk dat hij ook gemaakt heeft.
Hij blijft de laatste dagen recht. De ploegleiding zal het eindelijk hebben ingezien dat het zo niet meer verder kon, dus hebben ze hem zijwieltjes gegeven.
Wat deed Gaviria eigenlijk? Gewoon in het wiel en niet eens moeite om te sprinten? Toch een rare kerel ze. Oké, hij is nog zesde maar kon evengoed top drie gereden hebben. Ik heb natuurlijk Milan niet en als ge hem niet hebt, maakt ge al geen schijn van kans voor hoog te eindigen. Zal content zijn met top 1k
Wie Bobbie Traksel niet kent of niet volgt in de nabespreking op eurosport mag deze comment alvast skippen.
Zijn houding, postuur, lichaamstaal, spraak en suffe humor doet me erg denken aan Jos uit "crediteuren debiteuren" van Jiskefet.
I know, veel fronsende wenkbauwen hier 🙂.
Kamna weigert nog steeds om een 0-score te pakken en eindigt weer 16e. De 2 keren dat hij niet in top 25 eindigde had hij 5 punten doordat Denz won 😂
Mcnulty pakt buspunten ? Da mannekke is ook wakker geworden na zijn etappe overwinning.
Update over dalla valle: 96ste 😐.
245 punten vandaag. Kon beter, maar mag niet klagen
Wat een kanon is die Milan 😮. Kan niks aan gedaan worden, hij komt pas in beeld terwijl Dainese en Mathews al naast elkaar zitten. Risico gepakt als laatste transfer, maar als hij nu nog de bergen overleeft was hij zeker de best mogelijke transfer.
Gaviria slappe vijze vent. Veel meer van verwacht van dienen pannenkoek
Pffff Milan man wat een sprint weer van hem... Ik zou hem echt gwn eens laten meedoen op de champs-elysees om eens te kijken hoever hij komt hahah
Consonni 5e!!!
Zou gaviria rechtblijven? Gaat het eindelijk gebeuren?
Senne Leysen. Stel je voor. Zit die lekker op m'n bus te chillen ...
Die giromanager is wel echt dramatisch voor mijn schoolpunten😅. Efficient studeren bestaat ni meer.
Tis voor Roglic vandaag:
Nu zou Consonni toch eens een top 5 kunnen halen, met wat er nu nog inzit van sprinters.
Hopelijk kan dalla valle nog eens scoren.
Iemand een idee of ze bij DSM voor Mayrhofer of Dainese gaan?
Het zal toch niet zo zijn dat die 4 koplopers 185 km vooraan mogen rijden, zeker. Ocharme Jeroen en Karsten 🙂.
Behalve het laatste uur mss zullen we niet veel moeten discussiëren