Kan Evenepoel revanche nemen op Roglic na het tijdsverlies van gisteren? En wat doen de andere klassementsmannen? We ontdekken het samen deze namiddag. Drop alvast jullie voorspellingen in de comments! 🔮
Aan de rangschikking van speeldag 9 te zien hebben de dagteamspelers van hln's gouden giro de sporza giromanager ook gevonden. Via deze weg een bedankje van mijn kant 🤥.
De eerste tientallen teams van de rangschikking van vandaag zijn bezet met tijdrijders (nr 1 haalt zo'n 580 punten ofzo). Een fenomeen dat bij de gouden giro/tour/vuelta vaak voorkomt omdat daar iedere etappe een prijs te winnen valt. Bij de giromanager zijn echter geen prijzen te winnen dus daar verwacht ik dat niet. Ik keek ervan op dat ik met 8 scorende renners, waaronder de top 3, op de +-1300ste plek geparkeerd stond...vandaar.
Ik heb niet zo’n hoge pet op voor kung in tijdritten in een grote ronde. Voor de rest zou ik er niet van verschieten als thomas top 3 rijdt, ik schat hem als tijdrijder heel hoog in als de vorm er is.
strijdlust:
Aan de rangschikking van speeldag 9 te zien hebben de dagteamspelers van hln's gouden giro de sporza giromanager ook gevonden. Via deze weg een bedankje van mijn kant 🤥.
hoeveel man heeft iedereen in de top 10 van de daguitslag?
Goed voor de koers, maar er zijn niet echt GC mannen die tegenvallen he
Kung zal niet veel pakken vandaag...
Edit: of toch wel 😬
1 Evenepoel
2 Kung
3 Roglic
4 Thomas
5 Almeida
Dalla valle pakt de kop aan het eerste tussenpunt, gogo 2M bitches!
Kung
Evenepoel
Armirail
Roglic
Almeida
Thomas
Vine
Mcnulty
Geoghehan Hart
Cerny
Waarom wordt mijn post niet geaccepteerd ? Had er graag over gediscussieerd hier