In plaats van al jullie groepschats plat te bombarderen met reacties op de gebeurtenissen, kan je hier ook met andere giromanagers discussiëren over de etappe!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de derde etappe
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de derde etappe
83 opmerkingen
Opmerkingen (83)
bottom of page
42 buspunten vandaag pfff
wat komt die cort tekort zech pff what a waste of 7M.
Weet iemand wat de bedoeling was van McNulty om het peloton te laten gaan? Is dat bewust voor een eventuele rit te pakken (morgen eventueel al)? Of zat hij à bloc?
Velasco was mijn joker vandaag en hij wordt knap 8ste. Een drie miljoentje :)
tuurlijk zat groves deze etappe op de bus…
En hier vlak voor het begin van de Giro nog een paniektransfer gedaan en Matthews eruit gehaald 😓
Gelukkig wel Groves en Pedersen.
Zelfs Lars Van Den Berg, mijnen buszitter, punten gehaald vandaag...
Hessman op de bank dus 12 buspunten erbij.
Roglic perongeluk op de bus gezet... 30 punten. En dan staat ook battistella op de bus, die 13de wordt. Gisteren ook al 16 punten op de bank
Velasco in de bus :( en ik ben bang dat ik met gaviria ipv groves een slechte keuze heb gemaakt. Gelukkig wel Michael Matthews als kopman al levert dat natuurlijk maar 5 punten op tenopzichte van iedereen
25 buspunten door achtste plaats Velasco 😥
1-2-3-4-7-10
eerste buspunten voor mij: Healy en Dunbar op de bus...
Merci Remco voor de tip hahaha, also men kopman
Is Groves eigenlijk nog mee?
Waarom draagt McNulty de witte trui en niet Almeida?
Pronostiek op 22,3 km van de streep:
Matthews
Pedersen
Consonni?
Man man, niet goed opgelet vannacht toen ik mijn team zette... Rota-Kemna-almeida-Vlasov op de bank.... Nu ook Pedersen gelost
Pedersen mag morgen nadenken over zn gedrag op de bank!
Als t zo verder gaat: hup - transfer!
3de dag op rij zal ik buspunten verzamelen vrees ik. Buitrago en Fortunato op mijn bus.
Fijn om te zien dat Buitrago voor de bollen gaat, jammer dat Pinot nog ietsje sneller is