In plaats van al jullie groepschats plat te bombarderen met reacties op de gebeurtenissen, kan je hier ook met andere giromanagers discussiëren over de etappe!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de zesde etappe
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de zesde etappe
71 opmerkingen
Opmerkingen (71)
bottom of page
Winaar vd strijdlust:
Gisteren voor Pedersen gegaan ipv Groves en vandaag andersom.. zure 50ptn
Vandaag erg ontgoocheld in Dalla Valle 😁
Vine 12de?? weer 14 buspunten
Milan sprint met één tand te weinig, anders wint die makkelijk.
Pedersen heeft nu winst in alle drie de grote rondes. Clarke kon dit ook waargemaakt hebben vandaag
Waarom twijfelde ik in hemelsnaam tussen Milan en Consonni..
Gaviria weer veel te vroeg op kop. Milan is de 'pestkop' van deze Giro (voor wie hem niet heeft). Knappe overwinning Pedersen
Pedersen
Milan
Ackermann
Groves
Gaviria
Die Consonni ging nogal eens 40 m flink aan zeg. En toen leek het alsof hij de Keutenberg op moest terwijl de rest verder sprintte. Ja wadde.
zo kut dat je nergens kunt kijken
Wat een spannende finale, en Gaviria heeft het dom gespeeld, die doet zijn eigen lead-out.
Ja seg ist elk om zen beurt ofwa? Gisteren had ik Pedersen als kopman en vandaag Groves grrrr
snorremans zit er voor 1 keer nog is bij, misschien een top 10 eindelijk voor hem? let's hope so
Ik denk dat De Marchi en Clarke het onder elkaar zullen uitvechten voor de zege, die voorsprong vermindert maar niet
Weet iemand welke belangerijke sprinters al gelost zijn?
Zit Dekker nog in het peleton?
Is Gaviria eigenlijk al terug in het peloton? Als die in het groepje met de Cav zit dan is het weer een maat voor niets met hem 😂.
Wat is er bij Gaviria dan? Dat kleine valletje in het begin waar iedereen het hier over heeft of zie ik iets over het hoofd? Volgens mij als er op het hellinkje van 3e categorie geen moorden tempo wordt gereden gaat hij er vandaag heeeel dicht bij zijn
Gaviria heeft echt negatief geluk in deze giro.
Lijkt precies vervloekt.