In plaats van al jullie groepschats plat te bombarderen met reacties op de gebeurtenissen, kan je hier ook met andere giromanagers discussiëren over de etappe!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de zevende etappe
LIVE GIRO. Discussieer hier mee over de zevende etappe
79 opmerkingen
Opmerkingen (79)
bottom of page
Strijdlust:
BLIJ DAT HET EEN SAAIE ETAPPE WAS! Ben op tweedaagse dus dat vind ik nu niet zo erg;)
Deze etappe was zo ontgoochelend voor de kijker. Niets van aanvallen van klassementsmannen. Zelfs geen moeite om de aanvallers terug te halen. Heb alles bekeken, hopende op een attack van iemand lol. En dan wint Bais, de goedkoopste renner die iedereen heeft overgenomen, dan ook nog eens. Weer paar duizend plaatsen gezakt waarschijnlijk na vandaag. Maar we geven de moed niet op. Nog heel wat ritten te gaan :)
5 bonuspunten voor Fortunato, alleen jammer dat Fetter in de bus zat..
DAVIDE BAIS!!!
Davide Bais. Held van mijn giromanager
Wat een belachelijk slechte rit, pure reclame voor het wielrennen zeg..
Mensen met Davide Bais in hun team?✋
Godverdomme ben juist gisteren vergeten mijn ploeg aan te passen… Groves, Gaviria, Pedersen, Cort en Dalla Valle staan er nog op terwijl Bais en Bais + Mcnulty + Hart op de bank staan. WAAROM NET VANDAAG!🤬. Mijn Bais en Bais duo bleek dus wel een goede keuze helaas.
Hier ook Mattía
Ben ik De enigste die de broer van davide bais heeft😭
Riccitello eraf
Wie van de vluchters wint, of wint er geen vluchter?
Gaat iemand van de vlucht overleven?
Ja
Nee
Weet iemand waar ik de prijs v.d. strijdlust kan terugvinden voor alle etappes? Voorlopig weinig succes met googlen.
Gelukkig dat ik niet live kan kijken want wat een gaapkoers moet dat wel niet zijn vandaag.
Bij eurosport zeggen ze nu dat Evenepoel het niet goed had gedaan met Leknessund zo weinig marge te geven, maar daar kon evenepoel toch niets aan doen? Ze wouden Leknessund meer dan 2 minuten marge geven… maar toen begon Ineos daar op het einde nog toch zo fel te versnellen en die tijd snel doen slinken. Ik denk dat Ineos er juist voor wou zorgen dat Remco op die manier snel terug in het roze kwam en de koers dragen terug op zijn schouders komt. Daar kan Evenepoel toch niet veel aandoen dat Ineos dat slim heeft aangepakt? Of heb ik het nu zo mis 😂
Het is nog meer dan 100km en de laatste 30km is bergop, maar 11' voor, ik weet dat het onwaarschijnlijk is, maar ik begin hier bijna te dromen van een Bais ritwinst + bergtrui.
Hiervoor heb ik niet veel vluchters a la Clarke, Rota, Healy, De Marchi, … genomen. kijk maar naar de vuelta vorig jaar, bijna elke bergrit werd beslist door de klassementsmannen. Er zijn maar enkele ritten waar de vlucht weg blijft en dan moet je juist die renners hebben die bij de succesvolle vlucht weg blijven, en dan moeten ze ook nog winnen. Je kan er punten mee goed maken, maar het is zo een gok tegenover mindere sprinters/AK mannen.
Die commentatoren van Eurosport letten echt nooit op e... "Ja Vacek is niet meer mee hij heeft moeten passen." Kheb em letterlijk naar de kant zien rijden om een sanitaire stop te doen lol.