Ik zie veel mensen Buitrago opnemen in zijn/haar ploeg. Echter leun ik sterker naar Mader toe. Nu begin ik stilaan wel te twijfelen.. Wie verkiezen jullie en waarom?
Mader vind ik een lastige voor een klassement, want die kan in de vlakke tijdritten veel tijd verliezen en buitrago lijkt een betere rittenkaper+ jongerklassement punten krijgt die er ook nog extra bij op het einde. Als mader goed is is die altijd handig om goedkoop via een transfer in te brengen
Ik zou misschien voor Buitrago gaan in het begin, en Mäder meer overwegen als transfer
Mader vind ik een lastige voor een klassement, want die kan in de vlakke tijdritten veel tijd verliezen en buitrago lijkt een betere rittenkaper+ jongerklassement punten krijgt die er ook nog extra bij op het einde. Als mader goed is is die altijd handig om goedkoop via een transfer in te brengen
Ik heb ze alle 2 ze zullen aanvallen dus miss een rit en kunnen alle 2 top 15 rijden
Ik begin nu ook wel te twijfelen, maar ik verwacht meer van Buitrago. Den Gino kan je ook later erin brengen als transfer.