Daarnaast is DSM altijd wat wispelturig. Dainese is opzij geschoven en Mayrhofer wordt kopman. Maar Dainese moet wel mee om het werk te doen. Ik vraag me af of dat niet voor strubbelingen gaat zorgen. Een Italiaan in z'n eer gekrenkt... Denk dat die z'n kopman wel is durft "kwijt te spelen" en dan maar zelf sprint (het is wat doemdenken, maar het is geweten dat DSM er als "ploeg" al enkele jaren niet meer staat).
DSM sprinters is altijd miserie, gewoon beter afblijven
Als Mayrhofer toch kopman zal zijn dan hem, als toch Dainese kopman is Bonifazio
Binnen die 2 gaat mijn voorkeur eerder naar Bonifazio. Hij heeft meer ervaring in grote rondes, is een Italiaan in de Giro, heeft vaak sprints moeten doen zonder trein vroeger, maar krijgt nu met o.a. Marit wel iets van lead-out, en heeft (zonder trein dus) al enkele mooie ereplaatsen gesprint in grote rondes (3de op de Champs-Elysées in 2019 onder andere).
Daarnaast is DSM altijd wat wispelturig. Dainese is opzij geschoven en Mayrhofer wordt kopman. Maar Dainese moet wel mee om het werk te doen. Ik vraag me af of dat niet voor strubbelingen gaat zorgen. Een Italiaan in z'n eer gekrenkt... Denk dat die z'n kopman wel is durft "kwijt te spelen" en dan maar zelf sprint (het is wat doemdenken, maar het is geweten dat DSM er als "ploeg" al enkele jaren niet meer staat).