Uitleg bij mijn team:
-Evenepoel, Roglic, Almeida, Hart en Pedersen spreken voor zich
-Gaviria: Snelste sprinter in de giro en kan in mijn ogen toch wel minstens 5 keer sprinten voor de overwinning.
-Groves: Beste lead-outtrein in het peleton, kan redelijk goed een heuvel verteren en is in vorm.
-Kamna: Sterke TT, Als klassementsambities wegvallen (die kans is reëel) is hij misschien wel de beste rittenkaper. Top 10 in klassement moet zeker haalbaar zijn.
-Cort: Vorig jaar al redelijk goed in de giro (bv etappe 1), heeft aangegeven dat de voorbereiding voor deze giro een stuk beter is gegaan, kan goed klimmen, bijna elke rit kan hij scoren en reed vorig jaar een heel sterke tour. Als hij met zo’n vorm hier aan de start staat pakt hij gegarandeerd veel punten. (Kan nog gewisseld worden met matthews)
-Buitrago: Goede vorm, vorig jaar heel goede giro gereden, moet uit de vlucht zeker veel kans maken op overwinningen. Eventueel bergtrui + extra punten met jongerenklassement.
Mcnulty: Aangegeven eind januari om voor etappes te gaan en niet voor een klassement, zou normaal gezien niet moeten knechten voor almeida aangezien Jumbo, Quickstep en mss Ineos de koers zullen dragen. Heel goede TT. Met zijn TDF vorm van vorig jaar is hij een van de beste klimmers van het peleton (zie bv etappe 17 tdf). Doet ook nog eens mee voor jongerenklassement (wss top 5). Koopje voor 5M
-Consonni: Vorig jaar heel constant in de sprints in de giro, kan goed klimmen, zekerheid op punten, durft wel eens mee in de vlucht te gaan.
-Fortunato: Goede vorm, mikt op etappezeges en mss ook de blauwe trui. Kan ook nog eens top 15 rijden in AK.
-Bais en Bais: Er valt gewoon niks te rapen bij de 2Mtjes, ik pak Bais en Bais omdat ze vaak in de vlucht zitten, vooral Matia, maar volgensmij ook wel eens samen in de vlucht willen zitten. Matia reed vorig jazr het meeste aantal km in de vlucht en als hij dat dit jaar kan herhalen maakt hij kans op de superstrijdlust.
-Dalla Valle: Tja, wie anders? Wie weet pakt den deze nog wel ergens 5 punten.
Als iemand nog tips heeft voor mijn team zou ik ze wel graag willen horen, alvast bedankt!
Audentes Deus iuvat
Netjes hoor. Ik heb ganna dus ik moet wat meer knippen of jouw. En ik blijf bij ganna allesinds :))