Huidige wijzigingen die doorgevoerd zijn:Hart toegeveogd in plaats van FossMollema er in gehouden gezien ik die wel een vrijbuitersrol zie aannemenSobrero er uit gehaald om Almeida er in te brengenUiteindelijk nog 1m over om zo na een mogelijke transfer uit te voeren om Arensman en Caruso (of iets in die aard) er in te brengen eens de meeste sprints achter de rug zijn en Matthews en Groves hun nut bewezen hebben.
Kanter en testfatsion zou ik naar 2 mil renners brengen want ik vrees dat je met zo veel middenveld renners veel buspunten gaat hebben. En dan met die 6 mil die je over hebt twee klassementstoppers erbij halen
Is dit al zeker? Ik ben nog aan het afwachten op de finale startlijst - voorlopig mag ie blijven staan want voor zijn prijscategorie heb ik nog geen waardige vervanger :-).
Huidige wijzigingen die doorgevoerd zijn: Hart toegeveogd in plaats van Foss Mollema er in gehouden gezien ik die wel een vrijbuitersrol zie aannemen Sobrero er uit gehaald om Almeida er in te brengen Uiteindelijk nog 1m over om zo na een mogelijke transfer uit te voeren om Arensman en Caruso (of iets in die aard) er in te brengen eens de meeste sprints achter de rug zijn en Matthews en Groves hun nut bewezen hebben.
Ik zou mss Sobrero dan upgraden naar een Ineos-man + Foss/Mollema upgraden naar Vlasov/Almeida
Sobrero rijdt niet en ik zou Foss en mss Mollema vervangen
Kanter en testfatsion zou ik naar 2 mil renners brengen want ik vrees dat je met zo veel middenveld renners veel buspunten gaat hebben. En dan met die 6 mil die je over hebt twee klassementstoppers erbij halen
toffe ploeg , enkel rijdt sobrero niet en zou ik hem vervangen
Leuke namen, maar je hebt volgens mij te weinig top klassementsmannen die je er ook moeilijk zal inkrijgen omdat ze met belasting 8-10M zijn.
Geen almeida of een ineos.. dat word afzien hoor als die presteren. Krijg je ze er nooit in..