Dit is nu mijn team, veel gepuzzeld en gewijzigd. Moeilijkere keuzes dan in het voorjaar ook omdat er minder plaatsen zijn.
Rubio en Buitrago zijn de namen die ik jammer genoeg niet erin krijg. Mcnulty is in de plaats gekomen van Rubio, vrij simpel eigenlijk: Mcnulty heeft zeer goede tijdrit en kheb hier al gelezen dat hij voor ritwinsten gaat, maar als hij een goede tijdrit heeft kan makkelijk top 10 eindklassement halen volgens mij.
Ik heb 1 miljoen op overschot die ik dan kan gebruiken om mannen die oorspronkelijk 7M waren erin te krijgen, want ik ben enorm fan van Carthy.
Matthews, Cort en Gaviria/Groves (hangt af wie er goed zit voor de paarse puntentrui of hoe de vorm is). Dat is allemaal een ideetje, dat kan snel veranderen.
Verhoudingen goed? Als er meningen zijn of andere reageer gerust.
Als ik de opmerkingen zowat lees is dus het team dat het hele forum hier gaat hebben 😂
11/12 overeenkomsten.
Mooi team, bijna identiek als mij. Twijfel enkel over Buitrago (van begin voorzien of niet) en Cort (alternatief Ganna)
Buiten mcnulty en wat opvullers identiek aan mijn huidige ploeg!
Wie is uw dark horse? :p
Mijn team gelijkt goed op jouwe, relatief toch : Alleen heb ik keuze gemaakt om eeb gavrira/groves thuis te laten. Ik pak 1 van 2,
Yess, nu ben ik de enigste met Rubio op het forum wss ;) Nene, mooi team, zoals @Olivier Goossens zei; ik geloof minder in Cort en Mcnulty zal wss niet helemaal een vrije rol krijgen, ook al moet UAE de koers niet dragen; dat is aan SQS/ Ineos/ Jumbo. Voor de rest lijkt t weer heel goed op mijn team.
Goed team, 12 renners daarvan heb ik er ook instaan. Ook van waardes heb ik hetzelfde alleen heb ik niks van geld over maar wel Buitrago ipv Mcnulty.
Leuke team, iets te weinig slagkracht bij de AK voor de eindafrekening denk ik met maximum 4 + 4. Bij UAE zie ik Covi en Vine makkelijker een vrije rol krijgen dan Mcnulty.
In Cort heb ik persoonlijk minder vertrouwen; zeker voor zijn prijs. Ik zou in zijn plaats een AK man nemen van 7M, en in de plaats van Mcnulty misschien Vendrame als Cort-light?
Goed ploegje, alleen je bus stelt niet veel meer voor.
Prima team, want van de toppers heb ik 10 dezelfden. Alleen heb ik Buitrago ipv McNulty en Consonni ipv Matthews(maar hier blijf ik aan twijfelen)
ey, dit is mijn team. Zeer goed team vind ik dus. Ik heb alleen ipv matthews + velasco, consonni + Buitrago.
Sterk team denk ik, 8 dezelfde namen als ik maar er is geen enkele renner in deze ploeg die er bij mij ook niet heeft ingestaan!