Mijn zoon van 10 jaar is gepassioneerd door het wielrennen. Buiten het feit dat hij zelf wedstrijden doet en in een ploeg zit, volgt hij alle wedstrijden op de voet... hij kent bijna alle namen van de renners in het peleton... sommige namen die hij geselecteerd heeft, kende ik zelf niet ☺️☺️
Wat vinden jullie van zijn team? Hij heeft er in het begin meer sprinters ingezet die hij later wil transferen naar klimmers...
Hij twijfelde nog voor Ganna en Mollema erin te zetten.
Wat denken jullie? Wat kan beter en wat moet zeker blijven?
Herken mezelf in je zoon enorm😁. Alleen 6jaar ouder.
Als Stefan Kung morgen de tijdrit wint en misschien enkele dagen in het roze staat( wat echt wel mogelijk is, want hij is een van de 4 topfavorieten in de tijdrit), dan gaat jouw zoon met dit team de meeste van onze ploegen achter zich houden. Heel mooi team, niks aan veranderen en goed transfereren zou ik zeggen!
Knap goed gedaan al !
Heel mooi team. Als hij gewoon zoveel mogelijk punten wil scoren raad ik aan Kung te vervangen door Vine, Carthy of Cort. Heeft hij zn team gebaseerd op het forum want het is wel zo’n typisch forum team.
Spelvreugde gaat boven optimalisatie, als hij dit team zelf heeft gekozen, gewoon laten doen! Gaat er mooi mee scoren. Wel fijn dat je hem wil helpen in wat voor hem een passie is. Veel plezier en succes!
Mooi team! Niet veel aan veranderen, zelf gekozen zonder hulp van dit forum? Knappe kennis van je zoon!:))