Hi ! J. Milan vind ik een intressante renner om te nemen, kan sprinten, kan mss paar keer id vlucht zitten en zo een ritje winnen? Wat denken jullie ? Let me know !
Hij wil in de eerste plaats zijn kopmannen helpen, zegt hij. Sprint dus enkel bij gelegenheid. Consonni lijkt mij daarom de betere optie in die prijsklasse.
Na dat voorjaar ben ik toch een beetje teleurgesteld dus ik neem hem niet. Is nog jong en zijn eerste ronde, ik wacht af en bekijk hoe hij het deze Giro doet.
Ik had hem in mijn voorjaarsploeg maar totaal niets gepresteerd. Nu hou ik hem er bewust uit.
Ik ben nog steeds boos op Milan!
Hij wil in de eerste plaats zijn kopmannen helpen, zegt hij. Sprint dus enkel bij gelegenheid. Consonni lijkt mij daarom de betere optie in die prijsklasse.
Kan verrassen, maar heeft veel wielermanagers teleurgesteld dit voorjaar.. Dus ik denk dat niet veel hem gaan pakken.
Na dat voorjaar ben ik toch een beetje teleurgesteld dus ik neem hem niet. Is nog jong en zijn eerste ronde, ik wacht af en bekijk hoe hij het deze Giro doet.