Ik weet niet of hij het einde haalt van deze Giro. Op de klimmetjes samen met de Gavirias en Cavendishen van deze wereld altijd bij de eerste gelosten (behalve zaterdag, maar toen was t werkendag voor de ploeg). Ik denk dat Milan ofwel al in je ploeg moest staan van in t begin ofwel geen optie meer is.
Ik kan er natuurlijk mijlenver vanaf zitten met deze analyse, maar voor wat t waard is, toch mn mening ;)
Sja, bij Milan heb ik iets meer twijfels gezien zijn gestalte en gebrek aan ervaring in grote rondes. Daarnaast heeft hij denk ik niemand die hem indien nodig binnen de tijdslimiet(en) loodst. Maar hij lijkt voorlopig wel erg sterk.
Gaviria heeft al meerdere keren de giro uitgereden dus daar heb je ietwat referentie.
Ik weet niet of hij het einde haalt van deze Giro. Op de klimmetjes samen met de Gavirias en Cavendishen van deze wereld altijd bij de eerste gelosten (behalve zaterdag, maar toen was t werkendag voor de ploeg). Ik denk dat Milan ofwel al in je ploeg moest staan van in t begin ofwel geen optie meer is.
Ik kan er natuurlijk mijlenver vanaf zitten met deze analyse, maar voor wat t waard is, toch mn mening ;)
De vraag is kan hij dit nog 2 weken volhouden
In hoeveel etappes kan hij nog meedoen voor de overwinning?
Ik heb het wel gedaan in een dubbele transfer Ganna-Evenepoel uit , Milan-Tao in, dus nog geld over voor latere 2 transfers