Kopman maken?
Bewust tijd verloren voor morgen? Lekker express uit te laten zakken. Kon sws beter, bracht nog mooi almeida terug, maar zag eruit dat hij tot 2 keer toe express wou lossen op al bei al makkelijk stuk.
Ik hoop op mcnulty/barta/riccitello/ganna evt voor de aanvallen
Mss dat matthews ook weer mee kan in vlucht , dan eerder voor tussensprint.
Ik denk er ook over na hem als kopman te zetten, al is het wat gokken natuurlijk . Zich ver laten zetten gisteren om vrijheid te krijgen. Of toch maar Evenepoel voor de zekerheid hmm
Ik geloof niet dat Mc0T in de vlucht gaat zitten. Team orders. Ze gaan volgens mij 2u knallen vooraleer de definitieve vlucht ontstaat. Ik gok een man of 20 en Mollema zit erbij in het gezelschap van een aantal 2-3miljoentjes. Ik neem aan dat niemand hem in zijn team heeft? Pinot en blauwe trui pretendenten kan je ook verwachten.
Voor hetzelfde geld is hij wat ziekjes en staat hij nergens, ik zou dat risico op dag 4 niet nemen na een weekje giro weet je mss wel wie de sterke vluchters gaan worden.
Hij zal vermoedelijk wel proberen, maar iedereen weet dat het de bedoeling is om een groep te laten rijden.
Er zullen er dus heel veel proberen morgen, zal loterij worden.
Ik hoop het ook, want hij kan idd veel beter. Hopelijk dan zo weer in het klassement geraken tussen de favorieten. Zie O'Connor paar jaar geleden