Met ackermann kan je indd het verschil maken, ik pak hem niet omwille van zijn trein. En vooral ook zijn resultaten laatste 2 jaar. Maar met hem kan je zeker verschil maken!
Ik denk ook meer en meer eraan om groves en gaviria thuis te laten omdat ze volgens mij als ik de parcours zo heb bekeken dat ze echt maar max 4 sprintkansen krijgen en dan nog moeten opboksen tegen Consonni, Dainese, Matthews en zeker Pedersen… weet dan moeten ze al altijd 2 en 3 worden voor hun 7 miljoen waard te zijn, Matthews, consonni, fiorelli en pedersen krijgen minstens 5 - 7 kansen voor een top 5 en albanese 7 - 10 kansen voor een top 10
1600 hoogtemeters he, het is een klim van 20 km daar kunnen sommige echte sprinters echt wel al minuten aangesmeerd krijgen hoor :p als er een mooie groep onstaat van vluchters gaat het door hun beslist worden. En op 10 km ofzo van de streep is een nog een klein klimmetje, moest toch nog iedereen samen zitten gaat er hier sowieso iets geprobeerd worden wat de boel weer uit elkaar gaat ranselen.
Rit 5 vorig jaar werd ook gewonnen door Démare, en daar lag ook een serieuze klim in het midden(19,6 km aan 4%). De enigen die niet mee waren waren Cavendish en Ewan, maar die twee kunnen helemaal niet klimmen, zelfs Gaviria was mee. En rit 6 was gelijkaardig, maar een net iets kleinere klim. Daar won Démare ook en waren Cavendish en Ewan zelfs nog mee. Er stond toen wel geen type Pedersen aan de start, maar er waren zeker ploegen die flink tempo maakten op die klimmen.
Consonni was al op me team voordat hij op startlijst stond, beste 5m sprinter. 2miljoen dat je ergens kan spenderen. Maarja moet allemaal eerst maar gereden worden.
Kan het wel begrijpen dat ze Mayrhofer laten meedoen, zit echt wel iets in en kan ook nog eens een aardig bergje over, had er aan getwijfeld om hem te nemen maar met Dainese erbij is het toch te riskant om hem te nemen
Ackerman was bij mij ook wel een mogelijkheid maar als je dan begint te vergelijken en je ziet dat Groves en Gaviria toch een veel betere trein hebben is de keuze snel gemaakt
Met ackermann kan je indd het verschil maken, ik pak hem niet omwille van zijn trein. En vooral ook zijn resultaten laatste 2 jaar. Maar met hem kan je zeker verschil maken!
Ik denk ook meer en meer eraan om groves en gaviria thuis te laten omdat ze volgens mij als ik de parcours zo heb bekeken dat ze echt maar max 4 sprintkansen krijgen en dan nog moeten opboksen tegen Consonni, Dainese, Matthews en zeker Pedersen… weet dan moeten ze al altijd 2 en 3 worden voor hun 7 miljoen waard te zijn, Matthews, consonni, fiorelli en pedersen krijgen minstens 5 - 7 kansen voor een top 5 en albanese 7 - 10 kansen voor een top 10
Consonni was al op me team voordat hij op startlijst stond, beste 5m sprinter. 2miljoen dat je ergens kan spenderen. Maarja moet allemaal eerst maar gereden worden.
Evenepoel, Roglic, Pedersen, Geoghegan Hart, Almeida, Consonni (unpopular opinion misschien)