We hebben nog 1 transfer.... geld is deze wielermanager geen probleem met al de opgaven van die toppers...
Wie raden jullie aan ?
Carthy of Pinot hadden we in gedachte.... of iemand anders? De meeste toppers ( die iedereen heeft hebben we al...)
Bedankt!
Milan inbrengen. Krijgt al 180 punten van zijn puntentrui + nog 2 "biljartvlakke" sprintetappes. Levert waarschijnlijk meer punten op dan een carthy of pinot die nog 3 bergetappes hebben
Ik zit met dezelfde namen voor mn laatste transfer (Carthy, Pinot, Dunbar), maar zal nog even afwachten.
Pinot is namelijk niet altijd de meest constante factor in een klassement (al hoop ik van wel, want gun het hem)
Carthy weet ik precies niet goed wat te verwachten, want hangt er zo wat tussen te fladderen al is hij wel altijd goed in het rondewerk.
Dunbar is momenteel de best geplaatste, maar kan hij die top 10 vasthouden?
Als je de luxe hebt nog even te wachten zou ik dat nog even doen dus ;) je hebt voorlopig wel een mooi klimteam, dus lijkt me wel ok hoor.
Ik zou zelfs al sneller geneigd zijn Milan te halen in jou geval, maar dan moet je dit wel voor morgen doen.