Misschien interessant om in deze thread alle vragen voor morgen (maandag) te bundelen?
Ik zal alvast van wal steken:
Zitten de juiste mensen in mn team of zou ik toch anderen in de bus steken? Ik twijfel of fiorelli bijvoorbeeld mee kan over die laatste klimmetjes ...
Barta, kamna en fortunato steek ik erin voor een eventuele vlucht. Of zou ik beter de ineosmannen er in steken?
Edit: mss zal groves al niet meer nodig zijn wegens zijn duwwerk vandaag, waardoor de val is ontstaan. Er zijn beelden opgedoken waarop (moeilijk) te zien is dat hij Ballerini duwt.
Suggesties voor aanpassingen?
Zouden Hart en vooral Roglic meesprinten ? hebben beide een goede punch op een hellende aankomststrook.
Voorlopige opstelling voor vandaag.
Wat denken jullie van de busrenners? Ganna er nog inbrengen?
boni seconden op 10km van het einde en aan de finish = Roglic kopman
Ik ben toch benieuwd hoe groot de kopgroep zal zijn die de laatste +-25 km gaat aansnijden. Bij 50 man kan je renners als pedersen en mss groves nog meetellen voor winst. Als de groep halveert dan wordt het tricky. Cort? Matthews? Ulissi? ...? Kamna met een tijdritje (al viel dat zaterdag goed tegen)? Roglic die meesprint?
Wie plaatsen jullie op de bank + eventuele veranderingen?
Battistella in de bus of opstellen denken jullie?
Morgen poging voor matthews kopman, als het echt heel hard gaat, is matthews mss iets zekerder dan pedersen.. durf gavrira niet banken..
Riccitello en barta mogen wachten tot dinsdag, eerlijk ik denk dat morgen vlucht kansloos is, 200 km vlak makkelijk te controleren.. maar kan wel vlucht ontstaan op de klim, maar dat zal eerder dan man of 10 max zijn.. en nog tebezien of ze dat kunnen volhouden.
Ik zou denken dat als het hard genoeg gaat op die klim dat zelfs de roglicen gaan meesprinten tegen de matthewsen en cortjes.
Kan je niet met een gerust hart de Ineos kopmannen en Roglic, Almeida, enzo bussen? De rit is niet zot genoeg dat de mannen van Soudal iemand belangrijk tijd gaan laten pakken, en hoe het ook op een sprint uitdraait, die kleppers gaan zich niet moeien. Geen trui, geen top 25, geen punten. Al de rest van 2M tot 7M zou ergens iets kunnen proberen en op een manier pakken, al is het strijdlust, toch?
Hallo, voor morgen vroeg ik me af of er nog zijn die iets meer kennis hebben en zouden kunnen zeggen of ik nog iets zou moeten aanpassen... Ik heb nog Michel Ries, Senne Leysen, Valentin Paret-peintre en Tao Geoghehan Hart in de bus...
Alvast bedankt!
Ik zet Bais, Fortunato, Barta, V-PP op men bus. Slimme keuzes?
En Pedersen kopman
Sws Fortunato op bank voor mij, ging pas laatste week voluit gaan
Gaviria op de bus?
Hier ook keuzestress. gaan we voor de aanvallers of de sprint met groep van een man of 50-70 Met de sprinters die een klimmetje aankunnen. Wie laat ik in de bus….
ik heb het gevoel dat het een etappe wordt met veel buspunten
Ik heb Fortunato, Buitrago, V PP en Frigo in mijn bus
Ik zou die van Ineos er toch inzetten, je weet maar nooit als het een uitgedund peleton is. Ik heb Marcelussi, Dalle Valle, Bais en Riccitello op mijn bank voor morgen. Zou ik één van hen vervangen door Carthy/Rubio/Fortunato?