Beste forumleden. Naar aanleiding van de zoveelste (tien)dubbele post;
Als je nieuw bent op dit forum of niet elke dag een bezoekje brengt is het misschien aan te raden om eerst even op te zoeken vooraleer je een vraag stelt.
Zo zijn er vandaag 2 topics op een uur tijd gestart van 2 verschillende mensen die denken de ontdekking van de eeuw gedaan te hebben (Rubio) terwijl deze al ruimschoots aan bod is gekomen.
De duizenden topics in het genre;
Consonni/vendrame
Konrad/mcnulty
Welke dark horse van 3m
...
Zijn niet te tellen.
Op een gegeven moment ben je dan de zoveelste met dezelfde vraag en krijg je sarcastische antwoorden die helemaal nergens op slaan. Je wordt dus ook niet verder geholpen daarmee, wel integendeel.
Ik wil mij hier niet profileren als Gestapo ofzo, maar ik denk wel als ik voor velen spreek dat het veel overzichtelijker zou worden. Doordat er ook minder dezelfde topics zijn zal het ook makkelijker zoeken worden.
Zo; ik wou even mn eitje kwijt hierover.
Nog veel spelplezier en succes met deze Giro!
Oke heel leuk allemaal maar: Matthews of Cort?????
Danku, had het lef niet om dit te sturen
Heb eens een dag niet op het forum gekeken en had 2 pagina’s aan nieuwe berichten, zo is het ook heel moeilijk om te reageren op iemand die op jouw gereageerd heeft en kan je niet echt goed over iemand ‘discussiëren‘.
Ik vind vooral dat die RMT posts niet echt kunnen, een leek die niets van koers kent kan hier op 5 seconden tijd een volledige ploeg copy pasten en wellicht vrij hoog eindigen in het algemene klassement. Je kan discussiëren over bepaalde renners of groepen van renners maar gewoon 16 namen gratis er op flappen gaat iets te ver voor mij, koersvervalsing! 😀
Ach kijk, de forumgestapo is gevormd :).
Maar idd, jullie maken een goed punt.
Het feit dat de posts standaard volgens het criterium 'nieuw' gerangschikt worden, werkt dit onoverzichtelijke en random gedoe wel wat in de hand vrees ik.
Hoewel ik vrij nieuw ben op het forum, zou ik er ook aan toe willen voegen dat ik af en toe een beetje jeuk op ongemakkelijke plaatsen krijg wanneer ik posts zie met alleen een nogal bondige vraag in de titel. Je moet voor mij niet altijd een opstel schrijven, maar ik weet wel graag waarom iemand met een bepaald dilemma zit. Kortaf de vraag stellen zonder meer heeft toch wel iets van 'Komaan hondjes! Zit! Poot! Lig!'. Denk er voor de komische noot ook het geluid van een knallende zweep bij.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik vandaag met het verkeerde been (sorry, de verkeerde poot) uit bed gestapt ben.
Ik was ook echt aan het denken om zo'n post te maken lol. En beste wielermanager, als er niemand op je post reageert dat wil dan ook deels zeggen dat er al een hoop posts ervan gemaakt werden. En als ik al de titel RMT zie begin ik al te denken ale weeral een team met 8 à 9 dezelfde renners, dus misschien even kijken naar teams van anderen.