Iemand de persconferentie van Evenepoel gezien of nagelezen?
De discussie roze trui op dag één of niet die overal ter sprake komt... Volgens mij is hij zo ambitieus dat hij vanaf dag 1 roze wil dragen tot in Rome en ik denk ook wel dat hij die openingstijdrit los gaat winnen als hij wil.
Kheb het nooit begrepen om expres de trui te laten gaan. Dit zal niet gebeuren bij renners van de jeugd als Remco. Ze hebben gelijk hoor, alles wat ze nu pakken, hebben ze. En al wat ze overslaan, komt mss niet meer terug.
Mee eens! Elke seconde die je kan nemen op de concurrentie vanaf dag 1 moet je gewoon pakken. En je bent nooit zeker of je in Rome wel op het hoogste schavotje staat, dus pakken wat je kan!
Iedereen met ambitie gaat toch gewoon vol in de openingstijdrit, overal waar je kan moet je tijd pakken op uw concurrenten.
Speculeren op het niet winnen van de openingsrit doet me denken aan de rode duivels die moesten verliezen om in de juiste tabelhelft te komen op het WK. Als je dan met een handvol seconden verliest op het einde? Remco gaat gewoon all-out hoor. Genoeg vluchters die hun kans zien om de trui af te nemen rit 3 of rit 4.