Heb nog 1 transfer over; vandaag Caruso en Leknessund erin gedaan voor de slotweek. Twijfel nu nog tussen deze 4 renners:
Pinot: 7de in het klassement en 1de in het bergklassement = 260 punten
Dunbar: 4ste in het klassement = 220 punten
Rubio: 12de in het klassement + 4de in het bergklassement + 4de in het jongerenklassement = 160 punten
Arensman: 9de in het klassement en 3de in het jongerenklassement = 160 punten
Al deze renners kunnen nog heel wat extra punten opleveren in de slotweek, maar wie zal de beste renner zijn op het einde van deze Giro in Rome? Welke zou ik het best nemen?
Damn, ik had nog niet door hoeveel punten Rubio voorlopig zou opleveren met klassementen. Ga deze post zeker gebruiken voor transfers, maar zelf zou ik wachten na deze rit om te zien wie eventueel door de mand valt. Het zijn alle 4 goeie opties
Ik zie Carthy ook nog top 8 rijden en dus min 140 punten (+ zij hebben nog sterke ploeg)
Milan?
Goede en gegronde vraag! Caruso had ik ondertussen al, maar vanwaar het vertrouwen in Leknessund? Ergens snap ik het. Geen druk van de ploeg, laat eens zien wat je kan in een klassement zonder druk. Maar... Zeker top 10? Waarom hem boven Dunbar of Pinot? Valt Dunbar nog door de mand? Haalt Pinot het einde? Veel vragen.... Val