Weet iemand welke renners de huidige leiders in het klassement hebben? Dat zullen dan vooral sprinters zijn vermoed ik? Momenteel sta ik al zo'n 500 punten achter. Maar dat kan snel keren zeker?
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Bewerkt:Â 11 mei 2023
Ploegsamenstelling
Ploegsamenstelling
32 opmerkingen
Opmerkingen (32)
bottom of page
Als je niet Milan en Leknessund van in het begin in je team had kan je al bijna niet meer winnen.
ik sta top 1000 en heb:
AK: remco, roglic, hart, almeida, carthy
semi AK: vine, kamna, pinot
sprinters: pedersen, groves, albanese en milan
opvulling: riccitello, sinkeldam, palzer, stork
Enkel spijt voorlopig van sinkeldam, want was zeker niet de beste 3M en is reeds uitgevallen
hoop ook dat carthy zijn beste versie bovenhaalt want heb hem genomen ipv matthews, die voorlopig al goed scoorde ;)
In mijn minicompetitie staat iemand 7e maar in de volledige top 500 ga je praktisch dezelfde namen zien: Milan, Matthews, Groves, Pedersen, Leknessund, en dan wat extra gelukjes zoals Marit of Dekker. Ik zou er alleszins niet meer op rekenen dat je dat gat nog toekrijgt, de meesten die nu bij de eersten staan hebben ook 3 of 4 klassementsmannen. Met de eindpunten kan je mss nog 400 punten dichter komen maar tegen rit 12 liggen de meesten al 1000 punten achter op die sjansaars.
Hier zou ik me geen zorgen in maken, die teams zitten vol sprinters en hebben misschien zelfs al transfers gedaan, en ze zullen weinig tot geen klassementsrenners hebben. Vorig jaar in de tour stonden die teams na een paar dagen ook aan kop, maar zo halfweg de tour zakten die teams helemaal weg en stak je ze met gemak voorbij. Na 21 dagen en de eindklassering wint er toch een heel goed uitgebalanceerd team en zullen de sprintteams heel hard zijn weggezakt in de einduitslag.