Morgen staat de eerste afspraak bergop voor de klassementsrijders op het menu. Krijgen we een duel tussen Remco, Roglic en co? Of gaan de vluchters het deze keer wél halen? Drop jullie kopman voor morgen hieronder, en laat zeker ook jouw keuze weten als die niet in dit lijstje staat!
Wie is jullie kopman morgen?
Evenepoel
Roglic
Iemand anders (wie?)
Ik geef McNulty het voordeel van de twijfel. Op 10 minuten van het roos en met hierna nog 5 bergritten te gaan.
Dit is een moeilijke ,of wel krijgen we een strijd op 2 fronten door een vlucht of gaat tussen de grote tenoren. Ik denk het laatste.Als je de commentaren hoort.kijk op sporza, wielerflits .
Voorlopig Tao
Mcnulty.
Het gaat morgen gevecht worden voor kopgroep denkik.
Denk dat je goeie motor moet hebben voor het vlakke in het begin en goeie klimmer moet zijn, mcnulty lijkt me toch zeker in vlucht te kunnen zitten..
Barta is ook zo iemand denkik .voor echte klimmers die al ver staan, gaat het ook niet zomaar vanzelf gaan om in die kopgroep te komen.
Altijd op safe spelen in dit soort etappes. Gokken wie uit de vlucht gaat winnen is heel moeilijk
Zeker en vast een aanval van Vine om verloren tijd (van gisteren) goed te maken.
Ik neem gewoon Roglic of Evenepoel, bij de vluchters is het een loterij en moest het dan toch voor de GC mannen zijn is de kans heel groot dat die top 5 rijden.
Denk voor Mcnulty te gaan, miss Kamna maar betwijfel of Remco en DSM die laten gaan
Lange etappe (218km) dus denk wel dat het voor de vlucht gaat zijn, en dan wsl types die al op ruime achterstand staan. DSM gaat nooit een Pinot of Kamna in de vlucht toelaten.
Groves, Pedersen of Matthews? Wie haalt de top 25...
Fortunato.
Er zal groep weg zijn, dus geen klassement. Pinot staat te dicht dus zal geen ruimte krijgen.
Mcnulty gaat nog eens proberen!
Healy :p
Kamna? Of gaan de gc mannen echt voor winst rijden?
Type Cepeda?