Ik denk dat ik in een andere koers zat.Van mijn hele vluchtersbende zat er niemand mee. Lesje van de dag, beter men huiswerk doen.Van mijn sprinters was er die ene Gaviria die dan moest afhaken en niet meer meespeelde.
Dus de volle 5 punten voor Almeida vandaag.
Maar hey ik vind het nog steeds fijn. En morgen is er een andere dag. Hopelijk komen de klassementsrenners uit hun winterslaap en laten ze de boel eens ontploffen.
Ik heb even 'goed' gescoord als jou vandaag. Pinot & Thomas die geen zin hadden om hun trui te verdedigen en die dus cadeau gaven aan iemand anders. Gav die uit de kopgroep moet lossen als het een procentje bergop gaat. En dan Kämna die in mijn bus zat terwijl een ploegmaat van hem won. Het was weer een topdagje
Ik heb je met glans verslagen. Zelfs dubbel zoveel punten. Hoe zwak moet jouw ploeg wel niet zijn ;)
*Schaamt zich*
Ik denk dat ik in een andere koers zat. Van mijn hele vluchtersbende zat er niemand mee. Lesje van de dag, beter men huiswerk doen. Van mijn sprinters was er die ene Gaviria die dan moest afhaken en niet meer meespeelde.
Dus de volle 5 punten voor Almeida vandaag.
Maar hey ik vind het nog steeds fijn. En morgen is er een andere dag. Hopelijk komen de klassementsrenners uit hun winterslaap en laten ze de boel eens ontploffen.
Hier ook..