Ik vind het nog vroeg om dan al een GC-man te kiezen. Het spel moet dan eig nog goed en wel beginnen. Maar dat hij 2x podium zal rijden met roze truipunten, dat staat al zo goed als op papier.
Foss is veel intressanter of ganna.. 6m , je weet nooit wat er gebeurd met roglic, kan vallen.. foss kan 2 keer wereldkampioen trui tonen , dat motiveerd.. ganna is niet meer de onverslaanbare zoals vroeger vind ik.. kung won al dit jaar van hem, dan heb je nog kleppers zoals remco en foss.. eignlijk moet ganna 2x winnen op die 8m waard te zijn, ook al doe je transfer, want voor die 200 punten maximum offer je bv een topsprinter op die 3/4x top 5 kan of een klassementsman
Fortunato zal toch niet verder komen als een 10e plek in AK.. en Kamna? Die gaf zelf al aan voor ritten te gaan - en heeft nog nooit ergens een deftig klassement gereden buiten een paar 1 weeks koersen. Los daarvan denk ik wel dat Kamna een interessante pick is als aanvaller/klimmer/tijdrijder. Ik zie hem ook wel de leiderstrui pakken in rit 4 en dan zal hij die lang dragen. Maar top 10 AK eindigen? Dat lijkt me sterk.
Bedankt voor de feedback. Ik weet wel niet of ik Ganna nog als een pure tijdrijder beschouw. In een grote ronde misschien wel, omdat hij dan moet knechten voor de kopmannen.
Zeer gelijkend team hier. Maar Ganna zou ik thuis laten.
Naar mijn mening goed team maar misschien 1 klassementsman teveel, 5 max en kan je er later nog aan bijvoegen met transfers
Ik heb maar 8dezelfde, dus valt goed
Ganna is toch wel dure vogel puur voor die 2 tijdritten..
En als hij verliest van remco in tijdrijd verlies je nog eens kopmanpunten ook.. dat risico zou ik niet durven, verder mooie team..
Ik dacht even dat we de eerste gek gevonden had die zonder REV ging starten 😀niet veel op aan te merken eigenlijk.
10 komen overeen met mij dus nice team
Dju, k wou ook net de 1e zijn xp