Ik :p.. eignlijk wil het liefst alaphillipe van der poel en pidcock , met onbeperkt budget waren dat na pogi en vingegaard de 3 eerste dat ik zou ingooien.
Sprinters vind ik veel te duur, dus neem er wellicht eentje minder mee. Buiten Jasper en misschien Pedersen zie ik ook niemand er echt bovenuit steken, en die laatste is ook echt duur.
Raar maar waar overweeg ik Wout ook thuis te laten, ik zie hem zijn prijs misschien niet waarmaken dit jaar als hij niet voor groen zou gaan.
Het voetbal volg ik wel redelijk goed op (28e wk-manager), ik denk dat ik ga starten met alleen de wielerspelletjes en dan ga ik later zien hoe scorito me beviel om dan all-in te nemen.
Mensen die meedoen met de competitie van 'Tour de Tietema'?
betalen jullie voor scorito of hebben jullie een gratis manier?
Ik :p.. eignlijk wil het liefst alaphillipe van der poel en pidcock , met onbeperkt budget waren dat na pogi en vingegaard de 3 eerste dat ik zou ingooien.
Is dit gratis?
Aanvankelijk een makkelijk inklikken, maar ik heb net als Olivier ook een teampje gemaakt zonder Wout. Je houdt echt mooie budgetten over dan.
Momenteel heb ik dit:
(Maar er zal nog veel veranderen)
Gaudu er ook maar uitgelaten na z'n afhaken vandaag op die laatste puist .
Alafiel is ook een gigantisch twijfelgeval, maar toont toch vorm in de Dauphiné en als hij geel pakt in die eerste rit dan kan hij die wel even dragen.
Yes, vandaag eerste ploegje samengesteld.
Sprinters vind ik veel te duur, dus neem er wellicht eentje minder mee. Buiten Jasper en misschien Pedersen zie ik ook niemand er echt bovenuit steken, en die laatste is ook echt duur.
Raar maar waar overweeg ik Wout ook thuis te laten, ik zie hem zijn prijs misschien niet waarmaken dit jaar als hij niet voor groen zou gaan.
Leuke koopjes bij 750K en 1M
Mijn allereerste draft:
1 Pogi
2 Vinge
3 Hindley
4 Bardet
5 Landa
6 O'Connor
7 Bilbao
8 Jorgenson
9 Martin
10 Philipsen
11 Laporte
12 Démare
13 Groenewegen
14 MVDP
15 Pidcock
16 Wright
17 Soler
18 NVH
19 Van Poppel
20 Stuyven
Kan je eens de prijzen online doen want ik heb geen acc op scorito?