Als je moet kiezen tussen matthews gavrira of groves , wie zouden jullie dan kiezen , 1 van de drie?? 2 pakken word lastig denkik voor budget aangezien ik pedersen zeker bij wil
Vlam van ham, denk dat je en gavrira en groves pakt en pedersen je budget echt krap word.. zeker als je 5 'sprinters' wil.. matthews ga ik ook niet aan, keuze is dus tussen gavrira groves , en groves heeft beste trein dus denk dat dit wel belangrijk is..
Als ze alle drie hetzelfde zouden kosten zou ik toch proberen Gaviria en Groves erin te krijgen.
Een goede Gaviria is volgens mij de snelste in de Giro dus die durf ik niet thuis laten (gaat wel niet altijd kunnen meesprinten denk ik)Groves acht ik iets sneller dan Matthews en heeft een goede trein, buiten etappe 8 zie ik niet echt een etappe waar Matthews er nog wel bijzit en Groves niet.
Vlam van ham, denk dat je en gavrira en groves pakt en pedersen je budget echt krap word.. zeker als je 5 'sprinters' wil.. matthews ga ik ook niet aan, keuze is dus tussen gavrira groves , en groves heeft beste trein dus denk dat dit wel belangrijk is..
Groves.
Groves
Als ze alle drie hetzelfde zouden kosten zou ik toch proberen Gaviria en Groves erin te krijgen.
Een goede Gaviria is volgens mij de snelste in de Giro dus die durf ik niet thuis laten (gaat wel niet altijd kunnen meesprinten denk ik) Groves acht ik iets sneller dan Matthews en heeft een goede trein, buiten etappe 8 zie ik niet echt een etappe waar Matthews er nog wel bijzit en Groves niet.
Groves, zal wss iets goedkoper zijn dan de andere 2 en heeft dit seizoen al bewezen in vorm te zijn en een heuvel over te kunnen