Er is een sterke nieuw zeelander toegevoegd. Indien nizzolo niet zo rijden voor zijn ploeg is, is hij dan niet een koopje voor 4m? Type matthews? Goedkopere optie dan hem en milan, maar lijkt wel goeie sprintje te hebben..
Voor Corbin maak ik graag plaats, ben blij dat hij op het lijstje is gekomen, volgens mij zijn er geen beter renners voor 4 miljoen. (Dunbar - Fiorelli,…) zijn grotere gokken dan Strong
Juist.. heb lijstje van 2 tot 4 m afgelopen.. enige 2 4 miljoentjes die me echt opvielen mochtten ze meedoen is strong en van uden(sprinter dsm) maar die plek gaat wss naar dainese.. strong is echt een toppernin wording staat sws in me ploeg..
Dunbar heb ik ook over nagedacht , maar ga mijn 4 miljoentje spenderen aan Corbin..
Me ploeg is klaar als niemand uitvalt, buiten mijn opvullers van 2x2m en 1x3m wss word dat batistella, en de 2x2 m zal ik wss bijna niet opstellen om bankpunten te vermijden van toppers.
Mwa ik denk toch dat ik hem erin probeer te passen, milan ga ik denkik eruit halen voor hem, heb ik nog miljoentje over om te spenderen, heb zo gevoel dat hij wel wat kan klaarspelen. Zeker in de iets wat zwaardere ritten. En zelfs in vluchtritten. Moet toch ergens mee verschil kunnen maken, en als ik artikels van hem mag geloven word dit echt een grote!
Aaah iemand die hem opmerkt. Ik overweeg hem maar mijn team zit al een beetje vol haha. Ik zou graag een team van 20 renners willen, maar dat is the game ook natuurlijk.
Voor Corbin maak ik graag plaats, ben blij dat hij op het lijstje is gekomen, volgens mij zijn er geen beter renners voor 4 miljoen. (Dunbar - Fiorelli,…) zijn grotere gokken dan Strong
Sstttt
Mwa ik denk toch dat ik hem erin probeer te passen, milan ga ik denkik eruit halen voor hem, heb ik nog miljoentje over om te spenderen, heb zo gevoel dat hij wel wat kan klaarspelen. Zeker in de iets wat zwaardere ritten. En zelfs in vluchtritten. Moet toch ergens mee verschil kunnen maken, en als ik artikels van hem mag geloven word dit echt een grote!
Als ik zn naam mag geloven is hij heel sterk en voor 2m kwam hij er in, maar voor 4m heb ik toch betere opties :)
Staat er op dit moment in bij
Zag ook dat strong er op stond. Voor 3mlj wel voor 4 niet bij mij. Geen enkele garantie op punten. Vind het een te grote gok.
Aaah iemand die hem opmerkt. Ik overweeg hem maar mijn team zit al een beetje vol haha. Ik zou graag een team van 20 renners willen, maar dat is the game ook natuurlijk.