Gezien Cort gisteren moest lossen en morgen + overmorgen mooie kansen voor hem liggen lijkt hij de meest logische keuze. Is en blijft Cort natuurlijk, wie zou er anders uitmogen? Milan gaat laag eindigen, maar wil zijn 10 punten van de trui claimen
top of page
bottom of page
Ik zou misschien Oldani op de bank zetten ipv Cort. Oldani was gisteren 5de en zal eerder morgen en overmorgen nog kansen hebben voor een Top 10.
Je hebt wel vele kanshebbers vandaag in jouw team om in de vlucht te kunnen zitten. Als ze tot aan de finish zouden geraken met de beteren, zie ik jou met dit team wel goed scoren vandaag.
Toch lijkt het mij een rit die Cort zou kunnen liggen, heeft genoeg tijd laten liggen om te kunnen gaan. Bovendien zou hij niet op de bus mogen, waarom heb je hem anders in je ploeg opgenomen?
Cort is een vreemde vogel, ik zou hem nooit op de bus durven zetten eerlijk gezegd. Wie er dan wel uit moet kan ik moeilijk zeggen, ik zou Dunbar nemen dat lijkt mij meer een grijze muis die met gans de giro aan te klampen wel een uitslag kan rijden in het algemeen klassement maar in de ritten zelf lijkt me dat geen puntenkanon op de moment (ze gaan hem ook heus niet laten rijden).