Ik zie hier in bijna geen enkel team Carthy, Uran en Haig. Maar waarom? Denken jullie dat ze te weinig punten gaan pakken voor die prijs? Ik overweeg ze wel ,want ze rijden alleszins niet slecht rond. Wat zijn argumenten om hen niet te pakken?
top of page
bottom of page
Carthy is een man van de laatste week, dus als je hem wilt zou ik hem dan inbrengen en haig en uran zijn risico's
Carthy wil ik later nog inbrengen. Volgens mij gaan er meerdere hem als transfer gebruiken net zoals Vine.
Carthy is de enigste die ik nog zou overwegen, hij stond ook een tijdje in men team. Maar kheb hem eruit gehaald omdat ik hem als eventuele transfer zie.
Haig heeft zn laatste 3 grote rondes niet gefinisht. De andere 2 vind ik te duur
Ja, Carthy ligt hier ook nog wel in de weegschaal als 5de klassementsman, naast Remco, Roglic, Thomas en Almeida.
Uran zijn beste tijd is voorbij denk ik, en Haig en Carthy zijn de ideale renners om er in te transfereren, mits ze in de top 7-8 staan, wat op voorhand geen zekerheid is. Daarnaast zullen ze in de eerste week toch niet veel punten scoren.
Uran is klaar met GC denk ik. Haig en Carthy kan je in transfereren. Van hen verwacht ik de eerst helft niet veel.
De onzekerheid, haig al paar keer in tourteams gehad, gebeurde altijd wel wat met hem. Carthy kan intressant zijn, en uran nee toch maar niet.