Ik weet dat het nog vroeg is, maar toch... We hebben een tijdrit gehad, een sprint voor snelle mannen, eentje voor sterke beren en een bergrit.
Zijn er al mannen die opvallend onderpresteren? Teleurstellen? U in uw hemd zetten en in de kou laten staan? Niet voldoen aan de verwachtingen? Evengoed thuis hadden kunnen blijven? Beter hun kat gestuurd hadden? Of hun bomma?
De kneus in kwestie hoeft niet persé in uw team te staan.
Ik denk spontaan aan Cort, die zeker nog niet te ver geschoten heeft. En aan Gaviria. Toch de minste van de snelle mannen tot nu toe.
Ik hoop ook dat de ploegmaten van Remco het vandaag expres laten lopen hebben op het eind. Anders gaat hij het moeilijk krijgen wanneer het echt bergop gaat.
Gaviria verwacht ik vandaag bij top 4. Je moet niet doemdenken ,Cort is ook zo iemand ,maar ze zullen wel komen ,en je kunt beter u 4 transfers houden voor het laatste want de eindrangschikking van de renners brengt veel punten op.
Je kunt honderd namen opstellen voor je ploeg ,maar er zijn verschillende factoren zoals ploegbelangen ,de benen ,en de zwaarte van de rit door het weer ,door de snelle aanhef van de rit :De renners bepalen de koers en ons punten. Er zijn zekerheden ,maar mcnulty goede renner maar het moet echt mee zitten voor hem.
Vooral ik mezelf door Milan niet te pakken… had ik mijn eigen gevoel gevolgd en niet geluisterd naar sommige kameraden, dan was ik nu dicht bij de eerste plaats. Maar de weg naar Rome is nog lang, geen paniektransfers doen mensen, wacht tot na de tijdrit, tegen dan zijn er al enkele renners uit, renners die je mss neemt en waar je dan spijt van hebt. Er is nog niets duidelijk, alles kan nog.
Ik sta iets boven plek 1000. Ik ben niet teleurgesteld 🥳
Neem mijn team en je hebt de verzameling teleurstellingen mooi bij elkaar staan 😂(misschien overdreven maar wat drama kan geen kwaad)
Tapcraen het komt allemaal goed...met mijn ploeg 😃
Jonathan Milan!
Wel blij met Pinot!
Ik sta nu 9000e ongeveer dus ben absoluut niet tevreden.
In mijn team: Consonni en in mindere maten Gaviria, al moet ik wel zeggen dat ik met 31 punten ook wel al goed buspunten heb verzameld.
In mijn team: Cort, Gaviria en Mcnulty en Consonni. Voorlopig sta ik er heel slecht voor.
Ik herhaal Cort komt wel op de proppen ,is het de eerste week niet dan de 2de week daar liggen zijn kansen beter ,dit zijn renners als de andere hun benen moe zijn dan komt hij a la Degendt .
Gaviria heeft nog maar één echte kans gehad en toen was zijn team opgehouden door de valpartij van Trek dus had hij geen mannetje meer bij hem. Daar zou ik dus zeker blijven geloven (al hoop ik van niet want ik heb hem niet). Ik vind het moeilijk om nu al te zeggen dat er mij iemand teleurstelt aangezien het nog maar rit 4 is. Je kan nu wel zeggen dat Cort niet goed is maar voort zelfde geld wint hij nog 2 ritten en is hij wel goed dan..
Gaviria stelt voorlopig teleur voor de prijs die hij is. Daarnaast vind ik het ook jammer dat McNulty na gisteren ook vandaag het peloton laat rijden. Hopelijk gaat hij dan ook op zoek naar één of meerdere ritzeges zodat hij op die manier weer in het klassement tussen de favorieten kan staan