Wat een teleurstellende kopgroep weer… en dan heb ik valentin pp en zit ie op men bus.. vind het toch een serieuze teleurstellingen qua namen in de kopgroep telkens
Wat een flopkopgroepen zeg. Gelukkig dat dsm het nog rond de 5min houd, kunnen ze die minderen mss toch nog inhalen. Kzie ze allesinds nie alle 13 voor kopgroep eindigen..
Dat is langs de ene kant dan weer het leuke van het spelletje 😂 Ach ja het is een fout die ik heb gemaakt maar ik kan er nu toch niets meer aan veranderen.
Tuurlijk kan je die verwachten, maar dat maakt het niet minder teleurstellend vind ik. Je neemt mannen zoals McNulty, Konrad, Cort,… voor dit soort etappes en dan baal je toch als het telkens weer allemaal stinky’s zijn die voorop zitten…
Heb maar 1 zo een type en das Mcnulty.. verder had ik van men aanvallende sprinters ook nog albanese en matthews. Het gaat er mij nu ook nie over of ik maar 1 of 5 renners in de vlucht heb, ik vind over het algemeen dat de vluchten in de giro allemaal prutsvluchten waren en dat de sterke aanvallers verstoppertje aan het spelen zijn
Gisteren davide in de bus, vandaag mattia😂
Wat een flopkopgroepen zeg. Gelukkig dat dsm het nog rond de 5min houd, kunnen ze die minderen mss toch nog inhalen. Kzie ze allesinds nie alle 13 voor kopgroep eindigen..
Kwaliteit kan niet beter zijn want er is weer een Bais mee 😂
Hopelijk heeft V PP hem al helemaal kapot gereden zodat hij nog maar weinig punten kan pakken. Zit bij mij ook op de bus.
De meeste namen kon je verwachten, het Is niet omdat je ze niet hebt dat het teleurstellende namen zijn.
En nee, ik heb ook niemand mee.
Hetzelfde, dacht dat Cort en Mollema of een Kamma in de kopgroep zouden zitten, maar nee. Teleurgesteld!