Ik heb t gevoel dat er hier veel mensen thomas zitten te minimaliseren, maar als t er op aankomt hem gewoon in hun ploeg gooien. Zand strooien heet dat ;)
Ik heb het gevoel dat hij en Hart op dezelfde voet beginnen en dat ze gaan zien wie er mee kan, Hart heeft nu al vorm maar ik denk dat Thomas zijn vorm nog gaat vinden. Hij is van de tijd waar grote rondes kopmannen 1x op een seizoen piekte en ik denk dat hij nu op leeftijd dit wil doen, Tour of the Alps word nu gebruikt als vormmeter tegenover Hart maar ik denk eigenlijk dat dit minder aantoont dan meeste zeggen. Vorig seizoen had hij ook een zwak begin en begon zijn vorm in de ronde van Zwitserland daarna ook zeer sterk 3de in Tour de France achter de 2 dikste kleppers van het moment. Schrijf hem nog niet af want hij weet hoe hij moet pieken op de juiste moment.
Die 1 op 1 transfer zou je ook kunnen gebruiken om een pinot te halen op het einde als die mss 5de ofzo staat. Nu zou je hem dan al moeten gebruiken om een AK-man te wisselen voor een AK-man
Idd, ben van zelfde mening. Ik wil het ook hard spelen door Thomas niet te nemen dan als schrik vr hem van int begin te nemen om dan Vlasov te transfereren ofzo
Ik zou hem niet nemen door FOMO maar omdat hij effectief hoog kan eindigen en sterk kan zijn. Zoals ik al zei hangt het af van de rest van je team maar als hij goed is kan je een probleem hebben om hem erin te zetten op het einde.
Zal eerste 2 weken wrs al meer opbrengen in de TT's dan andere klassementrenners. Als zijn vorm slecht is riskeer je eigenlijk enkel een transfer. Als je hem niet neemt en zijn vorm is goed, dan krijg je hem er niet meer in. In Tota kon hij ook gewoon mee vond ik, dus zijn vorm lijkt me eigenlijk in orde. Hij heeft ook niets moeten laten zien omdat ze de leiderstrui van Hart moesten verdedigen. Wie weet is Thomas misschien onder de radar gebleven en heeft hij superbenen.
Misschien ben ik gewoon te pussy om het niet te riskeren, maar ik vind het een te groot risico.
Thomas pak ik mee. Eerste weken zullen we al wijzer zijn, niet super zwaar, +tijdritten..Dus kan zomaar eens al minuut voor staan op hart.. dan zal het vanzelf wel gaan zien..
Ook Down Under en Catalonië vielen heel zwaar tegen. Daarnaast is een trui verdedigen 1 ding, maar geen enkele top-10 en pas 15de in het GC zegt wel degelijk iets over de vorm (kijk eens wie daar allemaal nog voor staat...)
Ineos kwam ook met heel z'n Giro-ploeg (behalve Ganna) vanop hoogtestage naar de Tour of the Alps, wat je kan zien aan de resultaten van Hart en Sivakov, en het werk van luitenanten als Pluske. Thomas zat ook op die hoogtestage, maar dat is er niet aan te zien.
Dus ja, die 1 week race zegt toch redelijk veel volgens mij. Ik zie niet waar die zijn vorm nog in orde gaat krijgen voor 3 weken Giro.
Ik snap de tactiek, mijn vertrouwen in Thomas is er nu gewoon niet. Dan zou ik nog eerder een 8M GC'er pakken en 1M overhouden. Maar aan hem om mijn ongelijk te bewijzen natuurlijk, ik gun het hem alleszins, blijft een sympathieke coureur.
Ik heb gisteren een post gemaakt (iets uitgebreider wel) om hetzelfde aan te halen. Ik kreeg een melding dat mijn post eerst "gecheckt" ging worden en ondertussen 24u verder staat die er nog steeds niet op... 😅
Normal krijgen die op PSC een sterretje (*) achter hun naam, maar kan zijn dat dat pas is tegen dat de startlijsten bevestigd zijn want momenteel staan die sterretjes er (nog) niet.
Klopt helemaal, vorig jaar had ik hem voor de Tour genomen wegens goed in Zwitserland, maar nu staat Thomas voorlopig niet in mijn ploeg(magere Tota), maar nu twijfel ik om een sprinter eruit te gooien voor Geraint...
Ik heb t gevoel dat er hier veel mensen thomas zitten te minimaliseren, maar als t er op aankomt hem gewoon in hun ploeg gooien. Zand strooien heet dat ;)
Voor mij blijft Thomas de grootste kandidaat voor plek 3.
Ik heb het gevoel dat hij en Hart op dezelfde voet beginnen en dat ze gaan zien wie er mee kan, Hart heeft nu al vorm maar ik denk dat Thomas zijn vorm nog gaat vinden. Hij is van de tijd waar grote rondes kopmannen 1x op een seizoen piekte en ik denk dat hij nu op leeftijd dit wil doen, Tour of the Alps word nu gebruikt als vormmeter tegenover Hart maar ik denk eigenlijk dat dit minder aantoont dan meeste zeggen. Vorig seizoen had hij ook een zwak begin en begon zijn vorm in de ronde van Zwitserland daarna ook zeer sterk 3de in Tour de France achter de 2 dikste kleppers van het moment. Schrijf hem nog niet af want hij weet hoe hij moet pieken op de juiste moment.
Zal eerste 2 weken wrs al meer opbrengen in de TT's dan andere klassementrenners. Als zijn vorm slecht is riskeer je eigenlijk enkel een transfer. Als je hem niet neemt en zijn vorm is goed, dan krijg je hem er niet meer in. In Tota kon hij ook gewoon mee vond ik, dus zijn vorm lijkt me eigenlijk in orde. Hij heeft ook niets moeten laten zien omdat ze de leiderstrui van Hart moesten verdedigen. Wie weet is Thomas misschien onder de radar gebleven en heeft hij superbenen.
Misschien ben ik gewoon te pussy om het niet te riskeren, maar ik vind het een te groot risico.
Thomas pak ik mee. Eerste weken zullen we al wijzer zijn, niet super zwaar, +tijdritten..Dus kan zomaar eens al minuut voor staan op hart.. dan zal het vanzelf wel gaan zien..
Ik heb gisteren een post gemaakt (iets uitgebreider wel) om hetzelfde aan te halen. Ik kreeg een melding dat mijn post eerst "gecheckt" ging worden en ondertussen 24u verder staat die er nog steeds niet op... 😅
Maar anyway, ik zie het ook echt niet in hem.
Ik neem hem niet mee, is ook één die vaak slachtoffer van pech is in grote rondes (als hij geen pech heeft is hij altijd goed) - staat wel op het lijstje om als transfer in te voeren mits goede prestaties.
Ik had hem vorig jaar niet in de tour omdat ik toe ook die mening toegedaan was.
Hij werd derde. Ik heb fomo bij Thomas.