Ik waag het er gewoon op denk ik, ik stel mij meer vragen bij Matthews daar heb ik totaal geen referentiepunten van maar als die goed is moet je hem eigenlijk ook hebben gezien de tegenstand.
Ik heb hem voorlopig, maar wacht nog af tot EF eindelijk de knoop eens wil doorhakken. Hij gaf in interviews inderdaad aan ontspannen aan de start te komen en toch met ambitie.
Cort is hit or miss. Ik ga er van uit dat hij de tour belangrijker vindt en eerder daar naar toe piekt.
Ik waag het er gewoon op denk ik, ik stel mij meer vragen bij Matthews daar heb ik totaal geen referentiepunten van maar als die goed is moet je hem eigenlijk ook hebben gezien de tegenstand.
Ik neem hem niet omdat hij in de sprints dik kan tegenvallen en ik hem te duur vind enkel voor de heuvelritten
Niet door de resultaten in de ronde van Romandie
Ik heb hem voorlopig, maar wacht nog af tot EF eindelijk de knoop eens wil doorhakken. Hij gaf in interviews inderdaad aan ontspannen aan de start te komen en toch met ambitie.
To magnus cort nielsen. Hij heeft toch al zelf aangegeven dat de vorm in voorbereiding op de Giro goed is en hij kan echt overal scoren.
Ik neem hem niet omdat hij wispelturig is en simpelweg geen plaats heb.