Enigste reden waarom ik twijfels heb is omdat ik denk dat hij niet alleen kan scoren in tijdritten, omdat hij toch wel heeft laten zien in Milaan-Sanremo dat hij meer kan dan dat.
Of zou hij in de andere ritten moeten knechten en niet zijn eigen kans mogen gaan???
Hij kan zeker over een heuveltje mee, maar ik denk dat hij zich in de Giro toch enkel zal toeleggen op de twee eerste tijdritten. Ik kan natuurlijk ook mis zijn.. En ondanks dat hij die twee tijdritten kan winnen, weet ik nog niet of het de gok van 8M waard is. Ik zit zelf duidelijk nog in de twijfelfase 😅
Haha stel je voor dat ganna gwn meesprint voor ereplaatsen in sprintritten, , nu hij sprintje won in milaan voor 2 de plek :p er is daar toch geen sprinter mee dacht ik buiten swift mss.
Ik heb een team met hem gemaakt. Ik ben wel voor aan ene kant, heb gestemd op twijfel fase.. enige optie was kamna eruit halen.. wou sprintteam niet helemaal verwaarlozen..
Ineos kan zich gvd wel tonen nu met prestaties..
26 miljoen gespendeerd aan 3 ineossen :p nja als ze tegenvallen kan je wel na 2 weken je team mooi transferren, al hoop ik dat en thomas en hart meedoen voor top 5..
Goh dat vind ik nu niet. Je kan buitrago prima beargumenteren. Rijdt idd sterk rond en bevestigde ook in LBL. Maar ook dit jaar in Tour of the Alps reed hij goed mee en dat hij vorig jaar goed was in de Giro hoef ik je ook niet meer te vertellen. Het is idd wel een feit dat hij in een sterke ploeg zit maar ik denk dat hij toch meer een vrije rol zal krijgen.. Maar soit dat zullen we pas merken als de Giro begint vrees ik..
Buitrago is volgens mij een koopje. Hij eindigde vorig jaar net buiten top 10 en won een rit. Dit jaar is hij ook dik in orde zoals in LBL. Daarom vind ik Buitrago een uitstekende keuze.
Als je denkt dat hij de eerdte TT wint, moet he hem nemen anders, zou ik hem thuis laten.
Enigste reden waarom ik twijfels heb is omdat ik denk dat hij niet alleen kan scoren in tijdritten, omdat hij toch wel heeft laten zien in Milaan-Sanremo dat hij meer kan dan dat.
Of zou hij in de andere ritten moeten knechten en niet zijn eigen kans mogen gaan???
Ik heb een team met hem gemaakt. Ik ben wel voor aan ene kant, heb gestemd op twijfel fase.. enige optie was kamna eruit halen.. wou sprintteam niet helemaal verwaarlozen..
Ineos kan zich gvd wel tonen nu met prestaties..
26 miljoen gespendeerd aan 3 ineossen :p nja als ze tegenvallen kan je wel na 2 weken je team mooi transferren, al hoop ik dat en thomas en hart meedoen voor top 5..