Ik ga voor McNulty, Consonni en Fortunato. Andere goede opties zijn Gall, Vendrame, Rubio Augusto, Paret-Peintre, Lafay. Hieruit kan je best zelf kiezen wie je het liefst ziet koersen of wie je denkt dat het beste gaat scoren.
Fortunato wordt hier vaak als eerste genoemd, maar gaat hij zijn kans krijgen? Ik denk dat Gall (vorig jaar kopman) en Consonni (nu kopman) een slimmere keuze zijn,. Konrad is een alleskunner en gelet op het parcours van deze Giro en zijn vorm, ligt hij in de weegschaal met Fortunato. Hij zal echter vooral ook moeten knechten, vrees ik.
Volgens PCS zijn Albanese en Gavazzi de vooruitgeschoven leiders van Eolo. En denk je niet dat ook INEOS (zoals zo vaak) mee gaat willen controleren? Goed dat Konrad volgens jou mag gaan, want ik liet hem erin 😇
Gavazzi? No way, Fortunato heeft vgm het meeste talent en zal zeker zijn eigen kans mogen gaan. Ik zie hem zelf bij de top 10 beste klimmers van de giro. Albanese is geen killer ook, die moet het deels hebben van de vlucht en overgangsritten/heuveletappes.
Ik ga voor McNulty, Consonni en Fortunato. Andere goede opties zijn Gall, Vendrame, Rubio Augusto, Paret-Peintre, Lafay. Hieruit kan je best zelf kiezen wie je het liefst ziet koersen of wie je denkt dat het beste gaat scoren.
Fortunato wordt hier vaak als eerste genoemd, maar gaat hij zijn kans krijgen? Ik denk dat Gall (vorig jaar kopman) en Consonni (nu kopman) een slimmere keuze zijn,. Konrad is een alleskunner en gelet op het parcours van deze Giro en zijn vorm, ligt hij in de weegschaal met Fortunato. Hij zal echter vooral ook moeten knechten, vrees ik.
Voor mij consonni, fortunato en dan gall/rubio
Fortunato, Konrad, Consonni
Fortunato, Movistar-man en Consonni
Ze staan niet perse in volgorde maar ik denk: Vendrame,Consonni en Gall.