Ik maak deze post om een overzichtelijk beeld te maken. (TOP 15)
Opties voor transfers buiten (Roglic, Thomas en Almeida)
-Caruso
-Kamna
-Armirail
-Leknessund
-Dunbar
-Arensman
-De Plus
-Pinot
-Carthy
-Rubio
-APP
-Buitrago
-Van Wilder
Voor mij: Caruso>Kamna>Carthy>Arensman>Dunbar>Pinot>Leknessund>Van Wilder>Rubio>Buitrago>APP>De Plus>Armirail
*in vet degene die ik heb
*zone tussen Arensman-Leknessund is nog niet duidelijk voor mij, één van hen 4 wordt mijn transfer
Zo, ik hoop dat als er nog voldoende mensen reageren dit duidelijkheid schept voor mensen met vragen.
Ik maak deze post om een overzichtelijk beeld te maken. (TOP 15)
Opties voor transfers buiten (Roglic, Thomas en Almeida)
-Caruso
-Kamna
-Armirail
-Leknessund
-Dunbar
-Arensman
-De Plus
-Pinot
-Carthy
-Rubio
-APP
-Buitrago
-Van Wilder
Voor mij: Caruso>Kamna>Carthy>Arensman>Dunbar>Pinot>Leknessund>Van Wilder>Rubio>Buitrago>APP>De Plus>Armirail
*in vet degene die ik heb
*zone tussen Arensman-Leknessund is nog niet duidelijk voor mij, één van hen 4 wordt mijn laatste transfer
Zo, ik hoop dat als er nog voldoende mensen reageren zodat dit duidelijkheid schept voor mensen met vragen.
Heel eerlijk Dunbar geeft een hele goeie indruk, is altijd mee met Roglic - Caruso - Almeida - Thomas… Kamna, leknessund daarentegen hebben al een paar keer wat gaatjes moeten laten en deze week wordt het vuurwerk, dus als Kamna nie verbeterd deze week zie ik hem nog wat wegzakken spijtig genoeg, leknessund gaat ook nog wat minuten verliezen deze week
kamna zakt max 2 plaatsjes in deze lijst en Dunbar verloor 3 minuten in een Plate/heuvel rit deze week