Wie lijkt jullie het beste om erin te transferren? Ik denk dat ik zelf voor Thomas ga gaan aangezien die zijn vorm alleen maar verbetert en naar een T3 plekje gaat. En wanneer best transferren?
transferstrategie is compleet naar de haaien nu, ik begin nu te denken dat ik er misschien 2 moet overhouden tot vlak voor de laatste TT, in de hoop dat je geen renner inbrengt die er iets later ook uitvalt.
Ja lap ik had bewust geld opzij gezet om hart nog er in te krijgen naast thomas om zo veel verschil te kunnen maken, nu kan iedereen die gewoon nemen. Vanaf nu gaan er veel uitvallen en is de winnaar wellicht iemand met veel sprinters die er niet kan doorzakken omdat de rest gewoon wegvalt.
Ik heb al 3 transfers verloren door die klote covid 😣 1 week ver... Logischerwijze zal hier nog zeker 1 renner van tussenvallen omwille van covid of pech. Zeer zuur
Sowieso wachten tot morgenavond idd want de hele Ineos ploeg is samen met Ganna met de skilift naar beneden gegaan. Echt jammer dit allemaal. Het probleem is je kan hier gewoon geen rekening mee houden, het kan iedereen overkomen.
Inderdaad. Ik heb Thomas nog niet en wil die inbrengen maar ik ga wachten want Covid heeft nog niet zijn laatste slachtoffer geëist in deze Giro wees maar zeker.. helaas..
1 op 1 voor Thomas. Daardoor kan ik later eventueel Vlasov, Vine en Dunbar erin brengen ipv Gaviria, Matthews en Groves/Pedersen/Carthy
transferstrategie is compleet naar de haaien nu, ik begin nu te denken dat ik er misschien 2 moet overhouden tot vlak voor de laatste TT, in de hoop dat je geen renner inbrengt die er iets later ook uitvalt.
Ja lap ik had bewust geld opzij gezet om hart nog er in te krijgen naast thomas om zo veel verschil te kunnen maken, nu kan iedereen die gewoon nemen. Vanaf nu gaan er veel uitvallen en is de winnaar wellicht iemand met veel sprinters die er niet kan doorzakken omdat de rest gewoon wegvalt.
Veel mensen zullen opgelucht zijn als ze Thomas vandaag bezig zagen.. wel jammer voor diegenen die hem wel al hadden want was een fantastische joker.
Ik heb al 3 transfers verloren door die klote covid 😣 1 week ver... Logischerwijze zal hier nog zeker 1 renner van tussenvallen omwille van covid of pech. Zeer zuur
Thomas, Hart of Vlasov zijn de logische keuzes.
Nu een transfer doen is als Russische roulette spelen. Wie zegt dat je nieuwe aanwinst niet de volgende is die naar huis moet?
Echt klote dit.
Geraint pakt geel he, dus dat is nu elke rit ook 20 punten als je hem niet neemt :s
Zou even wachten tot een rit waar klassementsmannen punten gaan pakken. G kan er tijdens de rustdag ook uitgaan door Covid
Thomas
Heb ook Thomas op het oog, maar vindt het wat riskant om nu al de transfer in te zetten. Ik wacht waarschijnlijk tot rit 15 ofzo.