Ik hoor hier overal milan. Maar is die dan nog zo intressant? Kans bestaat dat hij morgen of overmorgen trui verliest.
En rit als morgen is er ook th 50% kans dat vlucht gaat winnen..die eerste 100 km is th verre van makkelijk als het hard gaat.. gaan veel sprinters kraken..
Ik heb net een post gemaakt over het puntenaantal dat de winnaar kan verdienen morgen voor de Maglia Cyclamina.(post moet nog goedgekeurd worden)
Als het morgen een vlakke etappe is, dan kan de winnaar 50 punten verdienen en acht ik de kans groter dat er een andere leider komt in de puntenstand. De ploegen van Pedersen, Matthews of Groves kunnen dan misschien eerder proberen om Milan achter te laten in het eerste deel van de etappe en te sprinten voor de grote punten.
Maar de rit van morgen kan ook bestempeld worden als heuveletappe en dan kan je maar 25 punten pakken. In deze situatie heeft Milan meer kans om zijn trui te behouden.
Ja, tis da. Ik zie Milan nu ook echt kandidaat zijn voor de paarse trui. 1 keer 1ste en 2 keer 2de wil toch al wel wat zeggen niet? Gaviria heeft nog niet eens top 3 gereden...
Voor diegene die cash te weinig hebben voor 4 top transfers lijkt mij Milan een goede oplossing. de meesten kunnen zelfs met remco erbij maar 3 goede doen en nog iemand van 4-5M, dan zou ik ook Milan verkiezen boven een Dunbar.
Mooi. Wel sterk zonder Milan. Dan heb je dus Leknessund, Paret-Peintre, Albanese en Matthews. En Bais als opvulsel. Gok ik ;-). Weet wel niet of je aan genoeg klassementsmannen gaat raken om vooraan te blijven budgetgewijs en vooral mbt transfers, gezien renners beginnen uitvallen. Veelgespeelde en intussen zelfs getransfereerde renners genre Cort en Fortunato hebben cartouches opgespaard. Maar de renners die gescoord hebben kunnen ze al niet meer coronagewijs kwijtraken. Het is altijd een inschatting en (in)calculatie.
Ganna-> vine leverde me al 27 punten op
Remco->thomas vanaf nu 20 punten per dag
heb voorlopige 8/10 renners uit de top 10. als alles goed verloopt zal ik vooral in het klassement goed scoren
Nog 4 morgenvroeg nog 3
2, Ganna en Remco
Alle 4.
Ga nu geen hysterische transfer doen.
Voorlopig toch de top 4 van t klassement in mn team.
Ik hoor hier overal milan. Maar is die dan nog zo intressant? Kans bestaat dat hij morgen of overmorgen trui verliest.
En rit als morgen is er ook th 50% kans dat vlucht gaat winnen..die eerste 100 km is th verre van makkelijk als het hard gaat.. gaan veel sprinters kraken..
4 (moet Remco nog doen)
Sta 156 int klassement 😚
3
3
2 en moet er remco nog uitdoen. Zou wel een extra transfer kunnen gebruiken 😅