Ik was aan het denken, en ik kwam tot de conclusie dat zelfs als je, zoals ik, met vijf AK’ers start, je toch in de problemen komt met transfers. Als je zoals iedereen Remco, Roglic, Almeida en Hart hebt, en qua sprinters Pedersen, Groves en Gaviria, wie gooi je er dan uit? Gaviria+Groves+Consonni= 19 miljoen. Pedersen kan je er let de puntentrui wellicht niet uithalen, dus moet je hopen op uitval van een van de vier toppers. Je zal toch aan minstens 28 m moeten kunnen vrijmaken, om dan bv. Vlasov, Haig, Carthy en een 2er in te brengen. Daarom lijkt het mij toch noodzakelijk om ook Thomas óók te nemen in het begin? Andere ideeën?
top of page
bottom of page
Het is voor iedereen hetzelfde, dus geen zorgen over maken. Houd er rekening mee dat de werkelijkheid nooit is zoals op papier. Er zal een topman (of 2) van tussen vallen en er zal een goedkoop rennerke grossieren.
Ik denk dat je best een degelijk team hebt met een goed balans en nu nog niet teveel zorgen hoeft te maken rond transfers en kopmannen.
Met corona, valpartijen, vorm niet vinden zal nog veel verschuivingen gebeuren.
M
Thomas is zeker interessant om van in het begin in je team te hebben. Makkelijk te transfereren als hij tegenvalt en (te) duur om hem erin te zetten als hij het wel goed doet.
Dat gezegd zijnde: ik ga ervan uit dat menig transferstrategie totaal in de soep gaat draaien. Corona, valpartijen, bodemloze manden waardoor ze kunnen vallen,...
Ik heb al deze genoemde renners en met plan Gana kom ik exact uit op 28m transferbudget.