Cort matthews albanees milan en in goedkopere vorm bevin(staat zwarte lijst omdat hij nooit iets waar maakt) maar is weer zo aanlokkelijk geprijst
Als je er 2 mag kiezen( voor de ritten dat een type groves mss lost)
Cort: alleskunner , gwn omdat ik fan ben, maar mag gvd eens meesprinten op het vlakke , dan is hij nobrainer
Matthews: gevoel dat hij het winner verleerd is , en in echte punchritten heb je nog roglic en co en in het vlakke is hij ook niet de allerrapste, maar als hij zinnen zet op puntentrui.. maarja pedersen remco roglic, dat word ook geen cadeautje
Albanees: rijd voor ereplaatsen.. maar is hij zijn geld waard voor vele (verre ereplaatsen)of zien jullie hem vaak top 5 rijden?
Milan: scherp geprijst, als hij enige sprinter van bahrein word, denkik wel dat hij dikke punten kan scoren en heeft wat goed te maken( rijd volgend jaar voor trek) wil hij zich bewijzen of juist het foertgevoel?
Bevin tja als opvulling goed maar sprint niet mee denkik op het vlakke en wss komt daar wel een dainese bij of ( van uden 4m, heel intressant) maar die zou geen grote ronde rijden dacht ik gehoord te hebben..
Cort en Milan. Eerlijk ik vind Fortunato interessanter dan Albanese, snap echt niet waar Tahon die 1 miljoen verschil vandaan heeft gehaald.
Milan kan met moeite een voorjaarskoers uitrijden. Die pak ik niet mee hoor. Bah.