Wat denken jullie nog over team Roglic? Z'n team is zowat gehalveerd en dan vraag ik me af of hij nog wel een must-have is? Ik schat hem heel hoog in, maar als zn team in de klappen blijft delen ...
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (7)
bottom of page
Niet moeilijk doen matje hahaha
Simpel meenemen, die zal veel scoren ook in de moeilijkere sprintritten. Tijdrit
Valt hij uit. Heb je 10 miljoen te spenderen.
Het kan zijn dat Roglic de eindmeet niet haalt door pech of corona, maar ik neem heel zeker want hij gaat waarschijnlijk heel veel punten scoren in het begin en als hij uitvalt heb ik veel transferbudget. En als hij de eindmeet wel haalt (wat waarschijnlijk gaat gebeuren) kan hij wel top twee eindigen, maar ook als hij er dan in de derde week doorzakt is hij zeker nog wel zijn 10 miljoen waard. En het risico om hem niet te nemen is te groot, dan moet je er al van uitgaan dat hij uitvalt op dag drie of zo.
Ja hij is een must have. Als hij uitrijd is dat voor de eerste of tweede plaats. Zijn ploeg is trouwens echt niet hard verzwakt hoor. Tenzij je denkt dat hij corona gaat krijgen dus gewoon meenemen
Denk dat hij met Kuss, Gloag en Dennis nog steeds prima ondersteuning heeft in de bergen, niet minder dan bij Quick-Step. En als het idd blijkt dat Jumbo minder sterk is zal dit vooral in het voordeel spelen van de teams met meerdere GC leaders a la Ineos/UAE/Bahrain/Bora en mss zelfs in het nadeel van Evenepoel.
Gloag is geen downgrade vind ik, daarnaast meesterknecht kuss nog mee, gaat gewoon top 3 rijden (als hij uitrijdt hoor)