Valentin staat al enkele jaren in de schaduw van broer Aurélien, en zelf heb ik hem nooit echt bekeken en altijd gedacht dat hij gewoon minder goed was. Maar die is gewoon 5 jaar jonger... 😅
Maar als ik zijn resultaten zo bekijk, lijkt hij mij qua talent en potentieel niet te moeten onderdoen (misschien op termijn zelfs beter).
Ik stel voor dat je op PCS eens kijkt naar resultaten bij de jeugd en dit seizoen tot nu toe.
Volgens mij kan hij wel een interessante 2M zijn (heeft in de Alpen ook zijn kans in de vlucht gekregen met een vergelijkbare ploeg met onder andere z'n broer, Vendrame en Prodhomme. Daarnaast misschien nog net in de punten van het jongerenklassement).
Het kan zijn dat ik dit een jaar te vroeg opmerk (1ste grote ronde is altijd speciaal en kan zomaar op niets uitdraaien), maar wou eens horen hoe de rest hierover denkt :)
PS: Om het nog even te kaderen: ik heb hem qua opvulling momenteel in de schaal liggen tegen Michel Ries, maar ik heb mijn twijfels bij die man (beetje hetzelfde met Van den Berg. Die heeft een hele zondag in beeld gereden, waardoor het wat misleidt dat die zo goed als nooit in de punten rijdt).
Vanuit de vijver van 2Mil, heb ik hem ook opgevist. Dus zeker een terechte vaststelling Sjoepapke!
En wat denk je van Dalla Valle haha. De naam genoeg al is een reden om hem te pakken.