Op basis van het parcours, hoeveel sprinters, klassementsmannen, aanvallers en eventuele knechten of tijdrijders nemen jullie mee?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Bewerkt: 21 apr. 2023
Verdeling ploeg
Verdeling ploeg
5 opmerkingen
Opmerkingen (5)
bottom of page
Ik ga denkik ook voor 0 tijdrijders, voor 2 tijdritten, want 3de is echt te zwaar.. en met al die tijdritkannonnen waar je sws remco als kopman kan zetten is het verloren geld aan goeie sprinter of klassementrenner die je moet offeren.
ik heb al eens een schema gemaakt over hoeveel kansen er zijn voor AK-sprint-vlucht… en kom op dit uit, me verbeteren mag altijd😃 2ITT (vlak), 1ITT (berg)
(Maximaal!) 5/6sprints (vlak), 3 sprints met sterke sprinters, ik verwacht dat minstens eentje hiervan nog naar de vlucht gaat misschien.
1 Punch (stage8)
3 vlucht (+2 redelijke kansen dat er nog een paar de AK mannen voorblijven).
5 voor AK-mannen
Als ik het juist heb gaan er redelijk wat etappes naar de sprinters gaan en iets minder naar AK
als er 16 plekken zijn zou ik ongeveer gaan voor
3 opvullers (kan je nu nog moeilijk zeggen), 7 klimmers, 6 sprinters maar ik vind het wat moeilijk om te zeggen doordat je het budget nog niet kent.
beetje hetzelfde, hangt af van hoeveel "opvullers" ik ga nemen
Ikzelf ga voor 5 sprinters denk ik (waarvan 2 of 3 die een heuvel over kunnen), 7x klassement, 4 aanvallers en 0 tijdrijders.