Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg het alweer warm van de vlucht van de dag🥵 Deze giro geeft ons elke dag steeds weer de mooiste vluchters en dat maakt deze editie zo spannend😍
gisteren was het wel mooie vlucht vond ik en ook bij de grote vlucht met barguil, healy en verona/zana zaten wel mooie namen, maar vandaag idd sarcastisch gezien zoals hierboven idd genen vetten
Denk dat ze vandaag ook wel weten dat dit zo goed als de laatste sprintkans wordt, misschien zelfs tot rit 17. Ze gaan ze niet te veel ruimte geven, zeker niet na gisteren. Het is een beetje een suicide-mission he!
Uiteraard :) Ik weet dat de kleinere italiaanse ploegen graag mannetjes meewillen, maar ik had toch echt al meer verwacht van de andere, 'grotere' aanvallers. Niet alleen vandaag, maar over het algemeen blijf ik als koersliefhebber en giromanagerfanaat redelijk teleurgesteld achterk..
Vergeet wel niet soms kunnen renners zoals Mcnulty/Fortunato/andere klimmende aanvallers naar de vroege vlucht rijden juist voor dat ze gegrepen worden en wegrijden op klimmetjes zoals deze of nog net iets zwaardere.
Sprinten dus, massasprint denk ik zelfs
gisteren was het wel mooie vlucht vond ik en ook bij de grote vlucht met barguil, healy en verona/zana zaten wel mooie namen, maar vandaag idd sarcastisch gezien zoals hierboven idd genen vetten
Sarcasme hoop ik?