Ik had exact hetzelfde startersteam 😁, ik heb carty en gall er wel uitgehaald en thomas er in gezet aangezien hij makelijk getransfereerd kan worden en ver uit de sterkste ploeg aan de start heeft. Carty zal er na het einde toe zeker er in gehaald worden denk ik.
Sterk team, mannen als carthy, gall en in mindere mate vlasov gaan wel weinig punten pakken de eerste 2 weken dus mss 1 ervan wegdoen voor nog een extra snelle man
Cort kan zeker een goede optie zijn voor de eerste 2 weken, maar ik zou geen miljoen overhouden eigenlijk. Een dubbele wissel kan ook en mannen als buitrago, caruso, mader en pinot kunnen ook interessant zijn voor een wissel met Cort dan
Zou Carthy niet van in het begin nemen.
Ik had exact hetzelfde startersteam 😁, ik heb carty en gall er wel uitgehaald en thomas er in gezet aangezien hij makelijk getransfereerd kan worden en ver uit de sterkste ploeg aan de start heeft. Carty zal er na het einde toe zeker er in gehaald worden denk ik.
Ziet er top uit, ik zou wel zelf niet voor Vlasov gaan maar het kan ook goed uitdraaien
Sterk team, mannen als carthy, gall en in mindere mate vlasov gaan wel weinig punten pakken de eerste 2 weken dus mss 1 ervan wegdoen voor nog een extra snelle man
Ziet er een zeer sterk team uit, weinig tot geen bemerkingen 🤐