Sterk team, alleen met Poetin erin zou het nóg sterker zijn 😏. Zelf durf ik Pinot niet te nemen, maar eig weet ik geen reden om hem eruit te laten. Top.
Ik heb ook consonni, maar twijfel voor die prijs vendrame.. eignlijk wil ik matthews cort en vendrame voor die zwaardere sprintritten of in vlucht eerste 2 weken hebben ze pak kansen.. ik zie 2 5 en 11 als pure sprint.. opzich niet zoveel. Ik neig om alleen groves te pakken en pedersen natuurlijk samen met die 3.
Cort is voor mij een twijfelgeval. Reed begin dit seizoen heel goede uitslagen, maar ik heb het geluk iedere koers te kunnen kijken als ik wil en zoals hij nu rondrijdt is het echt harken.
Vendrame is ook iemand die in t begin in mn team stond, maar die heeft niet altijd "goesting" om te sprinten en kan daardoor wel verkeerd uitpakken.
Strong doet niet mee dus eventueel vervangen door Dunbar.
Sterk team, zeker omdat er een paar renners inzitten waar je het verschil mee kan maken
Sterk team, alleen met Poetin erin zou het nóg sterker zijn 😏. Zelf durf ik Pinot niet te nemen, maar eig weet ik geen reden om hem eruit te laten. Top.
Sterk team 🔥, maar volgens mij rijd strong niet mee. 4m voor Mayrhofer vind ik wat veel en met dat geld kan je nog Fortunato upgraden naar vine.
Mooi team! Maar wat zien jullie allemaal in Consonni?
Zou je niet beter Hart pakken ipv Thomas?😂
Lijkt me een heel goed team!