Even een rustdag om het drama nieuws van remco te verwerken...
Maar hoeveelste staan jullie in de tussenstand na 1e rustdag?
En wat zijn jullie (voorlopig) goede/slechte keuzes gebleken?
Ik sta 1800e met als absolute uitschieters Davide Bais en Ben healy, ook Matthews heel goeie keuze gebleken
Minpunten uiteraard geen Milan genomen, Gaviria niet top en enkele buspunten verzameld met Dalla Valle
1630
4200ste
1899. Maar vraag me af hoeveel deelnemers er eigenlijk in het totaal zijn. Iemand een idee?
726e
Goed gescoord met Leknessund en Healy
Cort de slechtste keuze. Denk dat hij er morgen uitgaat samen met Evenepoel voor Milan en Thomas.
13221 Rip plan Ganna. Daarvoor heb ik Matthews thuis gelaten. Verder halen bijna alle renners regelmatig hun punten wel binnen en scoor ik redelijk stabiel en heb ik al enkele keren iemand mee in de vlucht maar is het de verkeerde die als eerste over de streep gaat.
Mijn sprintercombinatie kon beter en was vaak betrokken in de valpartijen.
Pedersen, Gaviria, Vendrame, Consoni maar geen Groves, Matthews, Milan.
Ik reken op week 2 en 3 nog wat goed te maken...
of ook niet.
Beperkte ambitie en zal blij zijn om topt 10000 te geraken.
Pas dit voorjaar weer de passie voor Koers opgepikt dus er is groeimarge.
+/-2000.
Wel nog maar 3 etappewinnaars (evepoel, groves, pedersen).
Mn team doet het op zich niet slecht, maar ik mis de uitschieters. (Milan, leknessund)
Met Evenepoel, Roglic, thomas, Tao, Almeida en kamna heb ik wel al steady top 10 kandidaten in mn team. Nu nog even Evenepoel banken en zien wie ik er inbreng voor hem (vlasov, Vine) tegen vrijdag en de derde week de komende 3 transfers doen afhankelijk van het klassement.
Het zou mogelijk moeten zijn op het einde van de rit de top 9 te hebben, dus dat zou veel punten moeten opleveren in de eindafrekening.
356ste
had bais, leknesund, matthews en milan
2856.
+ Leknessund, G Thomas, Caruso, steady Dunbar en voorlopig 8 man in de top12.
- Koos voor Pedersen, Matthews, Mayrhofer en Dekker. Laatste 2 deden het goed in 1 etappe maar meer ook niet.
Voorts ook nog een Mollema in het team die nog wel wat kan doen de komende weken. Na de rustdag kijk ik wie ik in de plaats van Remco en Ganna (en mss Dekker) ga zetten.
P6000 met niet echt veel tegenslag, gewoon zonder uitschieters als Bais, Healy, Leknessund, PP...
1944, nog maar 5 buspuntjes gepakt 🚀. Ook nog 2 m over voor transfers.
+-9800
Valt beetje tegen, hoop in de top 10000 te blijven, mijn ambities zijn dus beperkt 😂
Grootste tegenvallers zij Cort en Gaviria, geen echte positieve uitschieters
3200 of zoiets, helemaal niet om trots op te zijn en ik zal wellicht ook met moeite top 1000 kunnen halen tenzij Cort, Consonni en Gaviria plots waanzinnig gaan uitpakken.
Ik heb net jouw team even bekeken en blijkt dat we in ons satrtploeg 13 dezelfde renners hebben, maar ik heb in de plaats van jouw 2 uitschieters D Bais en Healy (beiden al goed voor meer dan 100 punten) voor een extra sprinter Consonni en een extra klassementsman Dunbar gekozen.(+ nog een ander opvullertje van 2M)
Nochtans sta ik op dit moment slechts 55 punten achter op jou (plaats 2900), vooral omdat ik nog 'maar'14 buspunten heb en enkele keren een betere kopman heb gekozen.
Net zoals jij ben ik voorlopig vooral ontgoocheld in Gaviria( hopelijk komt hier nog verandering in). Consonni is ook nog geen grote puntenpakker geweest, maar over mijn klassementsmannen ben ik voorlopig wel tevreden.
Ik mis wel de uitschieters (Milan, Leknessund, D Bais, Healy,..) in mijn team, maar vooral de ontsnappingen zijn erg moeilijk te voorzien en dit heeft ook wel dikwijls met geluk te maken volgens mij..
1045e, stond op een bepaald moment rond plek 600, maar na Napels ging het bergaf
Ik sta 7000ste maar eigenlijk rijdt elke renner in men ploeg echt goed... Heb gewoon niet de uitzonderlijke uitschieters zoals PP, leknessund, milan,... Heb gewoon voor veel klassementsrijders gegaan dus verwacht dat ik nu alleen in stijgende lijn zal gaan :)
181 + D. Bais, Healy
- Consonni i.p.v. Milan en 39 vermijdbare buspunten.
+/- 1500 Geen Milan, wel Cort wat al de hele giro redelijk pijnlijk is. Ook geen P-P, maar wel Leknessund. Tao, Hugh, Almeida, Dunbar en Rog voor het komende klassment. G komt er wss in voor Remco. Pinot die ziek zou zijn geeft ook kopzorgen
1700 + Albanese, Matthews
- Geen Milan of Leknessund, maar kom... could be worse
13500e
-Gaviria, Cort, Mcnulty
+Groves, (Vlasov)
11700 momenteel, al elke etappe geleidelijk aan weggezakt. Cort en Consonni zijn de grote tegenvallers en het plan Ganna leverde ook niet zo veel op.