Ik voel me klaar voor de Giro. Hoewel… ben ik wel klaar voor de Giro?
De twijfels blijven. Spurten met Matthews en Gaviria, of toch maar gaan voor de man met de snor? Of misschien een van de twee vervangen door Consonni, Albanese, Milan,… en een mindere god inwisselen voor iemand met een hogere status in het wielerwalhalla? Of ga ik nu te Cort door de bocht?
Gaat Ganna gaan als een roze banaan of als een platgereden rode bes?
Van mijn klassementsmannen ga ik afblijven. Dat hebben ze ook het liefste, denk ik. Hopelijk moet Remco niet te veel remmen. Dan wordt hij de primus. Primoz mag voor mij gerust secundoz worden deze keer. Theo mag ook hard gaan.
Mollemannen die nu nog buiten het team staan, moeten niet wanhopen. Kämnog een miljoentje over en door het spel der transfers kan er later nog een Vinetje op tafel gezet worden. Een Pinotje of zo. Thomas de trein mag wellicht ook nog meerijden, als hij halfweg niet zonder diesel valt.
Met 4 2tjes heb ik misschien wat veel pure opvulling, maar je weet nooit of er toch een Fette vis uit de Frigo valt.
Wat vinden jullie? Levert deze ploeg me een Fortunato op en een Kuss van het bloemenmeisje (dat zou de Kirsch op de taart zijn)? Of wordt het een dikke McNULty of misschien zelfs een Vendrama?
Zalige post 😂
Nu al beste post voor het giromanager forum, strijk!!
Phahahah geweldig, de prijs van de strijdlastra is al binnen pozzovivoor u
HAHAHAH, hilarisch
Grapjas
Te veel 2 miljoentjes lijkt mij. Ik ben er het HART van in
De prijs voor originaliteit heb je al zeker gewonnen
Prachtig gedicht! Uitleg: 10/10
Team: 7/10