Wie wordt mijn laatste transfer.
Ik heb de top 4, Kamna, Carthy en Milan ook nog.
Voorlopig neig ik naar Dunbar.
Wie denken jullie dat nog het meeste punten zal pakken?
De transfer zal morgenvoormiddag gebeuren.
Wie als laatste transfer?
Dunbar
Healy
Arensman
Leknessund
Dunbar it isss, de poll heeft me overtuigt. Ook in de 16de rit heeft Dunbar me nog net iets meer overtuigt toen hij zeer makkelijk in het wiel van Roglic meeging.
Arensman/ Rubio of toch maar Dunbar als laatste transfer en doe ik de transfer vóór rit 18 al ?
Als je echt gelooft in Dunbar moet je hem nemen. Ik heb Nog altijd twijfels. Benieuwd naar zijn klimtijdrit waar hij het toch zelf zal moeten doen ipv volgen. Ik heb Arensman als laatste transfer genomen voor het potentieel hoger puntentotaal vanwege het jongerenklassement. Maar ook dit is een risico. Mogelijks wordt het vooral knechten.
Waarschijnlijk ben ik niet de enige hier, maar voor het eerst extra budget aan de kant gehouden en ik eindig nu met 9mil...
Iedereen pakt bijna Dunbar en ik sta 6000e dus zal wat risico pakken door miss Arensman te nemen. Was ook heel goed gisteren, maar zat wat te ver en mocht niet naar de eerste groep gaan wegens het gevaar dat hij Caruso zou meebrengen.
Ter info, de eindklassementpunten die ze opbrengen volgens de huidige stand: Dunbar: 200 Leknessund: 140+60 = 200 Rubio: 90+50+30 = 170 Arensman: 120+40 = 160 Pinot: 85+40 = 125
Healy: 100
Ik heb er zonet ook Dunbar bij gewipt. Kan niet meer wachten met de etappes die komen, want loop anders toch teveel punten mis.
Leknessund zal nog zakken in klassement. Healy vrees ik ervoor dat hij nog heel veel punten zal halen buiten de bergtrui, is wel een risico dat je kan nemen als je alles of niks doet... De andere 2 lijken mij stabiele klassementspunten op te leveren
Ik zit met hetzelfde en ik ga voor Dunbar. Rubio is ook altijd een optie haha.
Ik heb dezelfde renners, enkel ipv Carthy heb ik Pinot + Buitrago als we die meerekenen. Ik twijfel of ik nog zou wachten, heb geen zin om mijn laatste transfer te gebruiken voor iemand die er nog compleet gaat doorzakken. Lastig...