top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
wie pakt de rit vandaag denken jullie, de vluchters of klassementsmannen ?
wie pakt de rit vandaag denken jullie, de vluchters of klassementsmannen ?
27 opmerkingen
Opmerkingen (27)
bottom of page
Almeida geeft aan dat morgen D-day is en ze het vandaag rustig gaan houden.
Hij legt de bal in het kamp van Roglic om aan te vallen vandaag. En anders kan hij vandaag 'chillen'
van wilder gaat niet voor ontsnapping geeft hij aan
Dit lijkt de laatste kans voor de vluchters, dus de kans is groot dat zij voor de zege zullen strijden vandaag. **** Pinot *** Cepeda, Rubio ** Healy, Fortunato, McNulty * Haig, Pronsky, Verona, Gee Verassingen: Van Wilder, Buitrago, Zana?
Wie zou ik op mijn bus zetten vandaag?
D. Bais, V. Paret peintre of Frigo?
Kunnen alle 3 in de vlucht zitten, bais voor bollen maar die zit denk ik op zijn tandvlees
Laatste kans voor de vluchters, er zijn er heel wat die nog niets gedaan hebben (Rota, Fortunato, ) Healy zal ook wel meezitten om zijn bergtrui te verdedigen. Er zullen ook een aantal op achterstand geraakte klassementsrenners mee proberen zitten om tijd goed te maken.
Ik denk een relatief grote vlucht dat niet veel voorsprong krijgt, en waarvan max een man of 5 voor de klassementsploegen zal/kan eindigen.
Finish ligt Roglic het beste, dus voor hem een goede kans om tijd terug te proberen pakken. Hij is ook het type renner dat liever voor winst strijdt dan tevreden te zijn met plek 2 of 3.
Alles hangt af het eerste a anderhalf uur ,wie springt ermee? Zoals gezegd zijnde is het renner binnen de 5 a 7 minuten dan is het voor de grote , Roglic gaat alles er aandoen om de rit te winnen.Healy zal er al zeker bij zijn in de vlucht.
Hopelijk springt Van Wilder mee in de vlucht
**** Pinot
*** Healy, Kämna
** De Marchi, McNulty, Cepeda
* Thomas, Almeida, Roglic,
Pinot!
Als de klassementsmannen willen is deze rit heel makkelijk te controleren, ik zou denken dat Roglic tijd gaat proberen terug te pakken, dus ritwinst voor de extra seconden.
Als er weer een renner binnen 7min meegaat, zullen ze sws geen hele grote voorsprong krijgen..
De mannen van top 10, gaan nu ook hun plekje willen verdedigen
Vlucht kan